Σε μια περίοδο που τα γεγονότα μας προσπερνούν και οι εξελίξεις μας κατακλυζουν,πρέπει να κοινητοποιθούμε άμεσα και δυναμικά!!!
Τετάρτη, 12 Σεπτεμβρίου 2012 - 11:00 π.μ.
Σύσωμη και απαλλαγμένοι από κόμματα και χρώματα....
Η Ομάδα "Αλληλεγγήυς" Ανθρώπων με Σκλήρυνση Κατά Πλάκας, στις 12 του Σεπτμβρίου 2012 και ώρα 11:00 το πρωί θα βρίσκεται στην Πλατεία Συντάγματος ώστε να φωνάξει ένα ηχηρό ΟΧΙ στην πολιτική εξαθλίωσεις των ανθρώπων με ΣΚΠ αλλά και συνολικά των Α. με Α. και των ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΩΝ!!!!!
https://www.facebook.com/events/425146027522234/

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου