Μπλόκο στους περίπου 200.000 ιδιοκτήτες ακινήτων που δεν πλήρωσαν το χαράτσι το 2011 και το 2012 στήνει τώρα η εφορία μέσω των φορολογικών δηλώσεων.
Σύμφωνα με το newmoney.gr, οι φορολογούμενοι φέτος θα πρέπει υποχρεωτικά να δηλώσουν στον....
έντυπο Ε1 τον αριθμό παροχής ρεύματος, για την κατοικία και τα ακίνητα που έχουν στην ιδιοκτησία τους. Η σχετική προσθήκη στο έντυπο ήδη έχει γίνει.
Σημειώνεται ότι πολλοί λογαριασμοί ηλεκτρικού ρεύματος εκδίδονται στα ονόματα προηγούμενων ιδιοκτητών ή στα ονόματα παλαιών ή τωρινών ενοικιαστών ή σε ονόματα προσώπων που είναι συγγενείς με τους πραγματικούς ιδιοκτήτες.
Σύμφωνα με το γγ Δημοσίων Εσόδων Χάρη Θεοχάρη, τα στοιχεία που είχε λάβει το υπουργείο από τη ΔΕΗ, για όσους δεν είχαν πληρώσει το έκτακτο τέλος του έτους 2011, σε ποσοστό 40% δεν αφορούσαν τους πραγματικούς ιδιοκτήτες ακινήτων που είναι και οι υπόχρεοι καταβολής του τέλους.
Με την υποχρεωτική αναγραφή του αριθμού παροχής στο Ε1 το υπ. Οικονομικών θα βρει τους πραγματικούς ιδιοκτήτες ακινήτων και θα τους βεβαιώσει το σχετικό ποσό που οφείλουν για το 2011, ενώ θα διασταυρώσει τα στοιχεία προκειμένου να ελέγξει εάν καταβάλλουν το ειδικό τέλος για το 2012. Αν δεν αναγραφεί ο αριθμός αυτός στο σχετικό κωδικό της φορολογικής δήλωσης τότε το ηλεκτρονικό σύστημα δεν κάνει αποδεκτή τη φορολογική δήλωση.
defencenet.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
AYTOI ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ... ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΚΑΤΑ!!! ΓΕΜΑΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟ!!!
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
Μάρω Κοντού: Αυτός είναι ο 93χρονος που προσπάθησε να μπει με μαχαίρι στο δωμάτιό της – Τι δηλώνει στην κάμερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου