Ελεγκτές στο σταθμό ΜΕΤΡΟ Σύνταγμα κάνοντας έλεγχο σε 30 περίπου άτομα που εξέρχονταν από το τραίνο, εντόπισαν δύο Έλληνες και 3 Πακιστανούς που δεν είχαν πληρώσει εισιτήριο στο ΜΕΤΡΟ.
Τους είχαν βάλει στην άκρη και ανέμεναν περιπολικό για να συλλάβει τους… Έλληνες!
“Συλλάβετε και τους αλλοδαπούς”, υπεδείκνυε ο κόσμος στους ελεγκτές!
Ποια ήταν η απάντησή τους; “Έχουμε άνωθεν εντολή να αφήνουμε ελεύθερους τους λαθρομετανάστες”!
Και τελικά συνέλαβαν τους δύο Έλληνες, τους οποίους προσήγαγαν, ενώ άφησαν ελεύθερους τους δυο Πακιστανούς!!!
Έχουν, όπως είπαν, εντολή από την προϊσταμένη τους αρχή!
Δηλαδή από το Υπουργείο Μεταφορών τούς εντέλουν να συλλαμβάνουν τους Έλληνες αλλά να αφήνουν ελεύθερους τους αλλοδαπούς-λαθρομετανάστες που δεν έχουν εισιτήριο;
Διωγμός των Ελλήνων μέσα στο ίδιο τους το σπίτι από την Πολιτεία!
Είσαι Έλληνας και δεν έχεις εκδώσει εισιτήριο; Συλλαμβάνεσαι και αν αντισταθείς μπορεί και να χάσεις τη ζωή σου, όπως ο 19χρονος.
Είσαι Πακιστανός ή άλλος λαθρομετανάστης; Περνάς ελεύθερα!!!
radiooropos.blogspot.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
AYTOI ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ... ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΚΑΤΑ!!! ΓΕΜΑΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟ!!!
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
Σοβαροί τριγμοί και ραγδαίες εξελίξεις στο εσωτερικό του κόμματος «ΕΛΠΙΔΑ για τη Δημοκρατία», με διαδοχικές αποχωρήσεις στελεχών και μελών...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου