Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014
H ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Χατζηαναγνώστου Γιώργος
Η γλώσσα που μιλάγαμε όταν ήμασταν πιο μικροί ,πιο ανθρώπινοι χάθηκε . Χάθηκε ανάμεσα στο ναι μεν αλλά ,στον κλέφτη που δεν είναι κλέφτης ,ακόμα ακόμα και στον πολίτη που δεν έχει
δικαιώματα πολίτη. Άρα είναι ακόμα πολίτης ; H ό πολίτης μεταλλάχτηκε σε οικονομική μονάδα χρέους;
Αυτήν λοιπόν η γλώσσα όπου σαν φυσική διαδικασία απόκτησης του πρωταρχικού κώδικα επικοινωνίας πασχίζαμε στα 4-5 πρώτα χρόνια ζωής μας να αποκτήσουμε και που αναφέρεται ως μητρική γλώσσα στην φυσική εξέλιξη του ανθρώπου χάθηκε .
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ (ΕΔΩ)
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου