Σε νοσοκομείο του Αμβουργού νοσηλεύεται ο πρώην Καγκελάριος της Γερμανίας.
Ο πρώην καγκελάριος της Γερμανίας (1974-1982) Χέλμουτ Σμιτ νοσηλεύεται στην μονάδα εντατικής θεραπείας ενός νοσοκομείου του Αμβούργου λόγω της
απόφραξης ενός αιμοφόρου αγγείου στο δεξί του πόδι, γράφει η γερμανική ταμπλόιντ εφημερίδα Bild.
Ο 96χρονος βετεράνος πολιτικός, πρώην καγκελάριος της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας, μεταφέρθηκε στην κλινική του Αγίου Γεωργίου στο Αμβούργο νωρίς χθες το πρωί, διευκρίνισε η εφημερίδα ευρείας κυκλοφορίας.
«Η κατάστασή του είναι πολύ σοβαρή», δήλωσε στη Μπιλντ ο θεράπων ιατρός του Σμιτ, ο Χάινερ Γκρέτεν.
Οι γιατροί θα αποφασίσουν σήμερα εάν απαιτείται χειρουργική επέμβαση για να αποκατασταθεί η ροή του αίματος.
Στις αρχές Αυγούστου ο πρώην καγκελάριος της Δυτικής Γερμανίας είχε εισαχθεί στο νοσοκομείο καθώς υπήρχαν φόβοι πως είχε υποστεί εγκεφαλικό επεισόδιο, όμως διαγνώστηκε ότι είχε υποστεί απλώς αφυδάτωση.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
Σοβαροί τριγμοί και ραγδαίες εξελίξεις στο εσωτερικό του κόμματος «ΕΛΠΙΔΑ για τη Δημοκρατία», με διαδοχικές αποχωρήσεις στελεχών και μελών...
-
Μάρω Κοντού: Αυτός είναι ο 93χρονος που προσπάθησε να μπει με μαχαίρι στο δωμάτιό της – Τι δηλώνει στην κάμερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου