Έντεκα ξύλινα παλιά πλοία, στα οποία υπήρχαν περισσότερα από 25 πτώματα σε αποσύνθεση έχουν εντοπιστεί ανοιχτά της Ιαπωνίας τους τελευταίους δύο μήνες.
Σύμφωνα με το Ιαπωνικό δίκτυο NHK βρέθηκαν τουλάχιστον 25 πτώματα, δύο εκ των οποίων είχαν αποκεφαλιστεί, η προχωρημένη αποσύνθεση των πτωμάτων οδηγεί στο συμπέρασμα ότι αυτά τα πλοία έπλεαν για αρκετό διάστημα ακυβέρνητα.
Ειδικοί στη ναυσιπλοΐα αναφέρουν ότι τα πλοία είναι πολύ παλιά και βαριά και οι μηχανές που έχουν δεν μπορούν να βοηθήσουν το πλήρωμα να αντιμετωπίσει δύσκολες καιρικές συνθήκες.
Τουλάχιστον ένα από τα πλοία είχε πάνω και σύνεργα ψαρέματος, καμάκια και ειδικές λάμπες για να προσελκύει καλαμάρια. Αυτό οδηγεί στο συμπέρασμα ότι μπορεί τα πλοία να είχαν βγει για ψάρεμα, να αντιμετώπισαν άσχημες καιρικές συνθήκες και να μην κατάφεραν να γλυτώσουν.
Σε ένα από τα σκάφη βρέθηκε και μια κουρελιασμένη σημαία που έμοιαζε ότι θα μπορούσε να ήταν μέρος της σημαίας της Βόρειας Κορέας. Μία δεύτερη ερμηνεία είναι ότι πρόκειται για πλοία που χρησιμοποιούν λιποτάκτες από τη βόρειο Κορέα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
AYTOI ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ... ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΚΑΤΑ!!! ΓΕΜΑΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟ!!!
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
Η αποχώρηση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη από τη συναυλία προς τιμήν του Σταύρου Ξαρχάκου στον προαύλιο χώρο της Βουλής προκάλεσε έν...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου