ΕΠιτέλους, ένας «μνημειώδης» αγώνας! Στην πίστα του Σπίλγμπεργκ ο Λιούις Χάμιλτον πέρασε από 40 κύματα μέχρι να φτάσει στην πρώτη του νίκη στην Αυστρία, ενώ «χρειάστηκε» ν’ ακουμπήσει με τον teammate του Νίκο Ρόσμπεργκ προκειμένου να τον προσπεράσει στον τελευταίο γύρο.
Ερωτηματικά προκάλεσε η επιλογή της Μερσέντες στο δεύτερο πιτ των δύο πιλότων της, πράγμα που δεν άρεσε καθόλου στον- νικητή, εν τέλει- παγκόσμιο πρωταθλητή.
Δεύτερος ο απίστευτος Μαξ Φερστάπεν, τρίτος ο Ράικονεν, στην 4η θέση ο Ρόσμπεργκ που είδε την μπροστά του πτέρυγα να σπάει.
Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή:
Η αρχή του… τέλους
Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο poleman Λιούις Χάμιλτον θυμήθηκε πως είναι να πραγματοποιεί κανείς άριστες εκκινήσεις, έφυγε μπροστά και μέσα στους πρώτους 2 γύρους είχε «χτίσει» διαφορά ήδη 2.5 δευτερολέπτων από τους διώκτες του.
Ο 2ος Νίκο Χούλκενμπεργκ τα έκανε ελαφρώς μαντάρα και είδε τους Μπάτον, Ράικονεν να τον προσπερνάνε και να τον αφήνουν 4ο. Ο Βρετανός πρωταθλητής του 2009 κατάφερνε να κρατήσει πίσω του τον Κίμι, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στον Χάμιλτον να γίνει μια αμυδρή τελεία στο βάθος του οπτικού πεδίου των υπολοίπων.
Στις πιο πίσω θέσεις, ο Ρόσμπεργκ- που λόγω ποινής χθες με την αλλαγή κιβωτίου εκκινούσε 6ος- πέρασε στον 3ο γύρο τον Χούλκενμπεργκ και ανέβηκε 4ος, ενώ ο Φέτελ από 9ος σκαρφάλωσε 7ος μετά τα πρώτα περάσματα.
Και, κάπως έτσι, ο μοναχικός δρόμος του Λιούις προς τη νίκη συνεχιζόταν.
Θα έπαιρνε εύκολα, όμως, την καρό σημαία;
Ας αρχίσουν οι χοροί (των πιτ) να γίνουν ανακατατάξεις
Στον 9ο γύρο ο Φερνάντο Αλόνσο και ο Νίκο Χούλκενμπεργκ άνοιξαν το χορό των πιτ, με τον Ρόσμεπργκ ν’ ακολουθεί στον 11ο κι εν συνεχεία μέχρι τον 24ο να έχουν μπει όλοι μέσα για να βάλουν τη μαλακή γόμα.
Ο Χάμιλτον είχε ένα ελαφρώς καταστροφικό πιτ κάνοντας χρόνο 4.2 δευτερόλεπτα και βγαίνοντας στη 4η θέση πίσω από τον teammate του, ωστόσο τα πάντα άλλαξαν στον 29ο γύρο.
Ήταν τότε που…
«Εξερράγη» το πίσω ελαστικό του Φέτελ κι έπειτα έγινε… χαμός
Στον 29ο γύρο του αγώνα ο- πρωτοπόρος εκείνη τη στιγμή, καθώς ήταν ο μόνος που δεν είχε μπει στα πιτ- Σεμπάστιαν Φέτελ είδε το πίσω δεξιά του ελαστικό να παραδίδει πνεύμα κι εγκατέλειψε τον αγώνα, φέρνοντας εσπευσμένα το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα. Το για ποιο λόγο η Φέράρι επέλεξε να κρατήσει τόση ώρα έξω με το ιδιο σετ τον τετράκις παγκόσμιο πρωταθλητή είναι ένα ερώτημα που απαντάται μ’ ελαφρύ ανασήκωμα των ώμων.
Με το Α.Α. στην πίστα άπαντες- πλην των πρωτοπόρων- μπήκαν στα πιτ για να βάλουν τη μαλακή και μετά από 3 γύρους, όταν και η πίστα καθάρισε, ο Νίκο Ρόσμπεργκ ήταν στην πρώτη θέση, ο Χάμιλτον δεύτερος, στο 3-4 βρίσκονταν οι δύο Ρεντ Μπουλ (με τον Φερστάπεν μπροστά από τον Ρικιάρντο) και στην 5η θέση φιγουράριζε ο Κίμι Ράικονεν.
Και, κάπως έτσι, πήγαιναν τα πράγματα μέχρι τον 55ο γύρο…

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου