Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2016

Το VR θα εγκαινιάσει τη χρυσή εποχή του gaming, αλλά όχι ακόμα

O Otto Berkes θεωρείται πρωτοπόρος της βιομηχανίας των τυχερών παιχνιδιών. Το 1998, μαζί με τους Kevin Bachus, Seamus Blackley και Ted Hase, ο Berkes δημιούργησε
το Xbox της Microsoftτην στιγμή ακριβώς που τα βιντεοπαιχνίδια έμπαιναν στην επόμενη φάση.
Για την ακρίβεια ήταν τέσσερα χρόνια αφότου η Sony είχε κυκλοφορήσει την πρώτη κονσόλα PlayStation και ήδη ανέπτυσσε την επόμενη γενιά του PlayStation 2. Το πρώτο Xbox ήρθε στην αγορά το 2001, μόλις ένα χρόνο μετά το PS2, μέσα σε μια περίοδο που τα γραφικά και η επεξεργαστική ισχύ γνώριζαν τεράστια άνθιση.
Αν και Xbox και PS2 αποτέλεσαν δύο από τις πιο δημοφιλείς κονσόλες που δημιουργήθηκαν ποτέ, το gaming του σήμερα εισέρχεται σε μια «νέα χρυσή εποχή», σύμφωνα με τον Berkes, οδηγός της οποίας δεν είναι άλλο από την εικονική πραγματικότητα (VR) και την τεχνητής νοημοσύνης (AI).


«Μία από τις πτυχές του VR που χαρίζει στο gaming απίστευτες δυνατότητες είναι η αλληλεπίδραση και η επικοινωνία – το να μπορείς να αλληλεπιδράς με χαρακτήρες που είναι μεν εικονικοί αλλά ταυτόχρονα και αποκυήματα της τεχνητής νοημοσύνης, και το να είσαι σε θέση να θολώσεις την απόσταση και την γεωγραφία μπορείς στην πραγματικότητα να βρίσκεσαι οπουδήποτε σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή» ανέφερε ο Berkes σε συνέντευξή του στο CNBC, την Τετάρτη.
«Μπαίνουμε στη χρυσή εποχή της ανάπτυξης διαδραστικού περιεχομένου».
Τα έσοδα από τα ακουστικά του VR καθώς και τις περιφερειακές συσκευές και τις κάμερες 360 μοιρών αναμένονται να ξεπεράσουν τα 50 δισ. μέχρι το 2021, τα δεκαπλάσια δηλαδή από τις φετινές προβλέψεις των 5 δισ. σύμφωνα με την εταιρεία Juniper Research. Και όπως ήταν αναμενόμενο είναι οι γίγαντες του gaming που θα οδηγήσουν αυτή την αρχική αφομοίωση της τεχνολογίας.

Μόλις τον προηγούμενο μήνα, η Sony κυκλοφόρησε την PlayStation VR μάσκα της ενώ η αντίστοιχη ομάδα του Xbox της Microsoft υπολογίζεται ότι θα κυκλοφορήσει την αντίπαλη εκδοχή της το 2017.

Βέβαια η τεχνολογία είναι ακόμα στα πρώτα της βήματα και οι περιορισμοί της είναι εμφανείς, όπως επισημαίνει και ο Berkes. Ο ιδρυτής του Xbox - ο οποίος εγκατέλειψε την Microsoft το 2011 και πλέον είναι επικεφαλής της συμβουλευτικής εταιρείας πληροφορικής CA Technologies, διευκρίνισε ότι στο μέλλον, ολόκληρο το σώμα του ατόμου θα μπορούσε να χαρτογραφηθεί σε ένα παιχνίδι χωρίς να υπάρχει ανάγκη να φορέσει ή να κρατά κάτι άλλο πέραν της μάσκας.

«Νομίζω ότι η αλληλεπίδραση πρέπει να είναι φυσική, υπάρχει αυτή τη στιγμή ένα μικρό κομμάτι που είναι αποσυνδεδεμένο όταν φοράει κανείς την μάσκα της εικονικής πραγματικότητας. Η εφαρμογή είναι καλοφτιαγμένη και σε μεταφέρει στο χώρο που υπόσχεται αλλά βάζεις τα χέρια σου μπροστά στα μάτια σου και δεν μπορείς να τα δεις, δεν είναι εκεί. Νομίζω ότι έχουμε περάσει το πρώτο μεγάλο όριο, που είναι οι οπτική και ακουστική πτυχή του VR, αλλά το κομμάτι της αλληλεπίδραση εξακολουθεί να απαιτεί πολύ δουλειά ακόμα», συμπλήρωσε ο Berkes.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις