Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, μόνο 27% των Ευρωπαίων
πολιτών αναγνωρίζουν τη γραμμή 112, ως τον αριθμό έκτακτης ανάγκης στην
Ευρωπαϊκή Ένωση, ενώ το 70% δεν γνωρίζει καμιά πληροφορία για την ύπαρξη του αριθμού
στην χώρα του. Αντίστοιχα, μόνο το 13% των Ελλήνων πολιτών γνωρίζει τη
δυνατότητα χρήσης του 112. Με έναν ολοένα αυξημένο αριθμό Ευρωπαίων πολιτών να
ταξιδεύουν σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση, η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση γύρω από
την κοινή ευρωπαϊκή γραμμή είναι εξαιρετικά αναγκαία, αναφέρει ο οργανισμός. Σε
Εθνικό επίπεδο, «Το Χαμόγελο του Παιδιού» συντονίζοντας την «Εθνική Γραμμή για
τα Παιδιά SOS 1056», την «Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116 000»
και την «Ευρωπαϊκή Γραμμή Υποστήριξης για Παιδιά 116111» συμβάλλει άμεσα στην
πρόληψη και στην αντιμετώπιση κάθε σοβαρού προβλήματος που αφορά σε παιδί θύμα,
όπως είναι η κακοποίηση, η παραμέληση, η εξαφάνιση, η εμπορία, ο σχολικός
εκφοβισμός. Οι Τηλεφωνικές Γραμμές απευθύνονται σε παιδιά και ενήλικες,
λειτουργούν καθημερινά, δωρεάν, 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο και είναι
στελεχωμένες από εξειδικευμένο προσωπικό (κοινωνικούς λειτουργούς και
ψυχολόγους).
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2016 η «Εθνική Τηλεφωνική
Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056» δέχτηκε 244.676 τηλεφωνικές κλήσεις με το 39,5%
να αφορά καταγγελίες για παιδιά που διέτρεχαν κίνδυνο, η «Ευρωπαϊκή Γραμμή για
τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000» δέχτηκε 6.149 κλήσεις και η «Ευρωπαϊκή Γραμμή
Υποστήριξης για παιδιά 116111» 7.581 κλήσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου