Καταγγελία στους επιθεωρητές περιβάλλοντος πραγματοποίησε η ΕΛΜΕ Άνω Λιοσίων, αναφέροντας έντονη δυσοσμία στην περιοχή
του Δήμου Φυλής, ενώ όπως σημειώνουν,προηγήθηκε τηλεφωνική επικοινωνία τους με την συγκεκροιμένη περιβαλλοντική υπηρεσία την Τετάρτη, 22/3.
Ακολουθεί το σχετικό κείμενο
ΕΛΜΕ Άνω Λιοσίων – Ζεφυρίου – Φυλής
Προς τους επιθεωρητές περιβάλλοντος
Υπόψη κου Δαλαμάγκα
Εκ μέρους του ΔΣ της ΕΛΜΕ θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, αλλά και να σας καταγγείλουμε την πολύ δυσάρεστη κι επικίνδυνη κατάσταση, που έχει δημιουργηθεί πάλι στην περιοχή του Δήμου Φυλής. Υπενθυμίζουμε ότι προηγήθηκε τηλεφωνική επικοινωνία μας με την υπηρεσία σας την Τετάρτη, 22/3.
Αφορά την πολύ έντονη δυσοσμία, που προέρχεται από την περιοχή της χωματερής και της ΟΕΔΑ της Φυλής ευρύτερα. Πολλοί συνάδελφοι, και πολύ περισσότερο οι μαθητές μας στα σχολεία, δυσκολευόμαστε να ανοίξουμε τα παράθυρα στις τάξεις και να βγούμε στο προαύλιο στα διαλείμματα από τη Δευτέρα, 20/3.
Από γονείς, μαθητές και συναδέλφους ενημερωθήκαμε ότι η έντονη δυσοσμία έκανε και πάλι την εμφάνισή της στα Άνω Λιόσια από το Σάββατο, 18/3 και ιδιαίτερα αργά το βράδυ, ενώ από τη Δευτέρα παρατηρείται και το πρωί.
ΠΗΓΗ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
AYTOI ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ... ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΚΑΤΑ!!! ΓΕΜΑΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟ!!!
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
Μάρω Κοντού: Αυτός είναι ο 93χρονος που προσπάθησε να μπει με μαχαίρι στο δωμάτιό της – Τι δηλώνει στην κάμερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου