Οι 23 μαθητές του 4ου Γυμνασίου Βέροιας που βρίσκονται εκεί σε εκδρομή, μαζί με τους καθηγητές τους, είναι όλοι καλά.
Το Γενικό Προξενείο της Ελλάδας στην Αγία Πετρούπολη είναι σε συνεχή επικοινωνία με το παράρτημα του ρωσικού ΥΠΕΞ και τη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση, προκειμένου να διευκρινίσει εάν ανάμεσα στα θύματα της πολύνεκρης έκρηξης στο μετρό υπάρχουν πολίτες ελληνικής καταγωγής.
Ο γενικός πρόξενος της Ελλάδας στη ρωσική πρωτεύουσα του Βορρά, Πάνος Μπεγλίτης, δήλωσε στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ότι οι 23 μαθητές του 4ου Γυμνασίου Βέροιας που βρίσκονται εκεί σε εκδρομή, μαζί με τους καθηγητές τους, είναι όλοι καλά, καθώς την ώρα που σημειώθηκε η έκρηξη βρίσκονταν στο Τσάρσκογιε Σελό (Τσαρικό Χωριό), έξω απο την πόλη.
Ο κ. Μπεγλίτης ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι μίλησε με τον καθηγητή των παιδιών, κ. Θεοτοκίδη, ο οποίος τον διαβεβαίωσε ότι υπάρχει συνεχής επαφή με τον πρόεδρο του ελληνικού συλλόγου, Αλ. Δρεσίδη και την επικεφαλής Νεολαίας, Ελ. Πεχλιβανίδου, προκειμένου να ελέγχονται όσοι βρίσκονται στα όρια της πόλης και να υπάρχει πλήρης καταγραφή της κατάστασης.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
AYTOI ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ... ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΚΑΤΑ!!! ΓΕΜΑΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟ!!!
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
Σοβαροί τριγμοί και ραγδαίες εξελίξεις στο εσωτερικό του κόμματος «ΕΛΠΙΔΑ για τη Δημοκρατία», με διαδοχικές αποχωρήσεις στελεχών και μελών...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου