Τα ΜΑΤ της χούντας κυβέρνησης-τραπεζιτών επιχείρησαν ακόμη και με τη χρήση βίας
να αποκλείσουν παρανόμως τον χώρο της αίθουσας του Ειρηνοδικείου, αλλά το Κίνημα μετά από μεγάλη μάχη απελευθέρωσε την αίθουσα και έδιωξε τα κοράκια που επιχειρούσαν να τελέσουν πλειστηριασμούς κεκλεισμένων των θυρών.
Κανένα σπίτι στα χέρια τραπεζίτη!
Ο αγώνας μας συνεχίζεται μέχρι την τελική νίκη!


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου