H 32 ΤΑΞΙΑΡΧΙΑ ΠΕΖΟΝΑΥΤΏΝ ΜΕΤΑΦΈΡΕΤΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΆ ΑΠΌ ΤΟ ΒΟΛΟ ,ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΊΟ ΑΝΑΖΗΤΕΊΤΑΙ
“ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΌ ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ”, ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΟΠΑΣΟΥΝ ΟΙ ΤΟΠΙΚΈΣ ΑΝΤΙΔΡΆΣΕΙΣ. Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΌΝ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΕΥΣΕΙ Η 32Η ΤΑΞΙΑΡΧΙΑ ΠΕΖΟΝΑΥΤΏΝ.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Militaire.gr το πράσινο φως για την μεταφορά δόθηκε και από την πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΘΑ, με το ΓΕΣ να εξακολουθεί να σιωπά αποφεύγοντας να πάρει θέση. Το ΥΕΘΑ επιθυμεί αναβάθμιση του ρόλου και των δυνατοτήτων των δυνάμεων Πεζοναυτών στα αμερικανικά πρότυπα.
Η βάση της 32ης Ταξιαρχίας Πεζοναυτών θα είναι στο στρατόπεδο Αυλώνα, αλλά εναλλάξ ένα τάγμα θα στρατοπεδεύει στις εγκαταστάσεις του ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ. Κάτι που θυμίζει τον χάρτη που είχε δημοσιεύσει το Militaire.gr για το πως και που έχουν τοποθετημένες τις δικές τους δυνάμεις Πεζοναυτών.
Το αυτονόητο θέμα της μετακίνησης της 32ης Ταξιαρχίας προκάλεσε μεγάλη αναταραχή, αλλά είναι πλέον καιρός για έργα κι όχι για ατέρμονες συζητήσεις που δεν οδηγούν πουθενά, χρόνια τώρα.
Το στρατιωτικό ισοδύναμο
Για να γίνει το αυτονόητο, πρέπει να βρεθεί κάποια στρατιωτική μονάδα που θα καλύψει το “εμπορικό κενό” που θα προκαλέσει στην πόλη του Βόλου, η μετακίνηση των Πεζοναυτών. Ακόμη δεν έχει βρεθεί, αλλά είναι βέβαιο ότι κάτι θα σκεφτούν στο ΓΕΣ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
AYTOI ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ... ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΚΑΤΑ!!! ΓΕΜΑΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟ!!!
-
Σοβαροί τριγμοί και ραγδαίες εξελίξεις στο εσωτερικό του κόμματος «ΕΛΠΙΔΑ για τη Δημοκρατία», με διαδοχικές αποχωρήσεις στελεχών και μελών...


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου