Έστω και την ενδεκάτη λύγισε ο Άνθιμος μπροστά στον παλμό του πιστού λαού
Παρά την επίσημη γραμμή της Εκκλησίας της Ελλάδος ενάντια στα συλλαλητήρια για την υπεράσπιση του ονόματος της Μακεδονίας, ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος, βρίσκεται αυτή την ώρα στην παραλιακή λεωφόρο της Θεσσαλονίκης.
Μετά την προτροπή του στον κόσμο να δώσει «το παρών» ο κ. Άνθιμος κατέβηκε τελικά στο συλλαλητήριο, μαζί με άλλους εκπροσώπους του κλήρου.
Ο κ. Άνθιμος απηύθυνε «εγκάρδιο ορθόδοξο, ελληνικό χαιρετισμό» προς το πλήθος και σημείωσε: «Η Μακεδονία είναι Ελλάδα, η Ελλάδα είναι Μακεδονία».
Ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης ευχήθηκε να πάνε όλα καλά για την πατρίδα μας που της αξίζουν πολλά και έδωσε συγχαρητήρια στους διοργανωτές για την πρωτοβουλία.
Στη συνέχεια, το εκκλησίασμα έψαλε μέσα στον Ιερό Ναό τον Εθνικό μας Ύμνο.
Το «παρών» στον Ιερό Ναό του Αγ. Δημητρίου δίνουν, μεταξύ άλλων, ο πρώην υφ. Παιδείας, Κώστας Ζουράρις, ο βουλευτής των ΑΝΕΛ, Γιώργος Λαζαρίδης, ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων, Βασίλης Λεβέντης και ο βουλευτής του κόμματος, Γιάννης Σαρίδης, οι βουλευτές της ΝΔ, Σταύρος Καλαφάτης και Κώστας Γκιουλέκας, ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας και ο κεντρικός ομιλητής στο συλλαλητήριο για τη Μακεδονία, στρατηγός εν αποστρατεία, Φραγκούλης Φράγκος.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
AYTOI ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ... ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΚΑΤΑ!!! ΓΕΜΑΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟ!!!
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
Σοβαροί τριγμοί και ραγδαίες εξελίξεις στο εσωτερικό του κόμματος «ΕΛΠΙΔΑ για τη Δημοκρατία», με διαδοχικές αποχωρήσεις στελεχών και μελών...


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου