Ομάδα αναρχικών εισέβαλε στον Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών με στόχο να κάνουν συμβολική κατάληψη.
Στον Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών στην οδό Ακαδημίας εισέβαλαν το πρωί αναρχικοί.
Όπως αναφέρουν σε κείμενο τους σε ιστοσελίδα του αντιεξουστικού χώρου, προχώρησαν στη συμβολική κατάληψη του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών "ως ένδειξη αλληλεγγύης στον αναρχικό σύντροφο Γρηγόρη Τσιρώνη".
Σε άλλη ανάρτησή τους, αναφέρουν ότι κάποιοι από τους «συντρόφους» τους προσήχθησαν από αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ., που έσπευσαν επί τόπου. Πληροφορίες κάνουν λόγο για 11 προσαγωγές.
Όπως έγινε γνωστό, οι αναρχικοί έκατσαν στην είσοδο του κτηρίου απαγορεύοντας την είσοδο, ενώ πέταξαν και φυλλάδια υπέρ του Τσιρώνη.
Στην ανάρτηση τους στο διαδίκτυο αναφέρουν, μεταξύ άλλων, “ο Δικηγορικός Σύλλογος, ως αυτοαποκαλούμενος θιασώτης της Δικαιοσύνης να πάρει θέση απέναντι στην έωλη και εκδικητική δικαστική απόφαση του κατ’ οίκον περιορισμού που επιβλήθηκε στο σύντροφό μας».
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
AYTOI ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ... ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΚΑΤΑ!!! ΓΕΜΑΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟ!!!
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
Σοβαροί τριγμοί και ραγδαίες εξελίξεις στο εσωτερικό του κόμματος «ΕΛΠΙΔΑ για τη Δημοκρατία», με διαδοχικές αποχωρήσεις στελεχών και μελών...


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου