Τρίωρη στάση εργασίας θα πραγματοποιήσει αύριο, Παρασκευή, 12 Ιανουαρίου 2018, από τις 12:00 έως τις 15:00 η ΠΟΣΠΕΡΤ,
συμμετέχοντας στα προγραμματισμένα συλλαλητήρια ενάντια στο πολυνομοσχέδιο.
Η ΠΟΣΠΕΡΤ σε ανακοίνωσή της αναφέρει, ότι «συμπαραστεκόμαστε και είμαστε αλληλέγγυοι στο κύτταρο του συνδικαλισμού, που είναι τα πρωτοβάθμια σωματεία. Δεν πρέπει να επιτρέψουμε να αρχίσει το “ξήλωμα του πουλόβερ” γιατί αύριο θα επεκταθεί, επειδή τα κοράκια δανειστές δε θέλουν αντιδράσεις».
Η ΠΟΣΠΕΡΤ ζητά επίσης τη διασφάλιση του Ν.1264, τη στήριξη του ΟΜΕΔ, του ΣΕΠΕ και όλων των «εργαλείων», ώστε αυτά να γίνουν συμπαραστάτες στα δίκαια αιτήματα της εργατικής τάξης. Επίσης, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, «απαιτούμε τη μη ψήφιση του πολυνομοσχεδίου, που κόβει οικογενειακά επιδόματα στις 3τεκνες οικογένειες, δίνει το δικαίωμα με ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς να χαθεί η πρώτη κατοικία από τα λαϊκά στρώματα και μεταφέρει στο υπερταμείο τη δημόσια περιουσία για 99 χρόνια!».
Τέλος, καλούν όλους στο συλλαλητήριο της Δευτέρας, 15 Ιανουαρίου, στις 17:00 στο Σύνταγμα, «και σε κάθε συλλαλητήριο που γίνεται ενάντια στις πολιτικές των μνημονίων, στην κατεδάφιση των συνδικαλιστικών ελευθεριών και το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας» καταλήγει η ανακοίνωση της ΠΟΣΠΕΡΤ.
Πηγή ρεπορτάζ: ΑΜΠΕ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
AYTOI ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ... ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΚΑΤΑ!!! ΓΕΜΑΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟ!!!
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
Σοβαροί τριγμοί και ραγδαίες εξελίξεις στο εσωτερικό του κόμματος «ΕΛΠΙΔΑ για τη Δημοκρατία», με διαδοχικές αποχωρήσεις στελεχών και μελών...


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου