Επιχειρείται το τελευταίο διάστημα να ανασυσταθούν διάφορες πιάτσες
Ένα βίντεο από μια «επιχείρηση» αναρχικών κατά εμπόρων ναρκωτικών στην περιοχή των Εξαρχείων, η οποία είχε
πραγματοποιηθεί τον περασμένο Μάιο, αναρτήθηκε στο YouTube καθώς και σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου.
Στην ίδια ιστοσελίδα υπάρχει ένα κείμενο «ενημέρωση για την εκδίωξη ναρκο-συμμορίας από τα Εξάρχεια», στο οποίο σημειώνεται: «Τους τελευταίους μήνες βρίσκεται σε εξέλιξη στα Εξάρχεια μια δυναμική κινητοποίηση ενάντια στις ναρκομαφίες και τους κρατικούς προστάτες τους. Παρά τα χτυπήματα που δέχθηκαν τα κυκλώματα εμπορίας ναρκωτικών, επιχειρείται το τελευταίο διάστημα να ανασυσταθούν διάφορες πιάτσες είτε στην πλατεία Εξαρχείων είτε σε δρόμους γύρω από αυτήν που αποτελούν και μέρη που συχνάζει νεολαία.
Μια τέτοια συμμορία είχε εντοπιστεί να διακινεί ναρκωτικά γύρω από την πλατεία με κέντρο της την οδό Δερβενίων. Έτσι, στις 26/5 το βράδυ σύντροφοι και συντρόφισσες τους επισκέφθηκαν αιφνιδιαστικά, τους εξουδετέρωσαν - ώστε να διασφαλιστεί η ασφάλεια των συντρόφων- και τους έκαναν με κάθε τρόπο σαφές πως δεν θα ανεχθούμε την παρασιτική παρουσία τους στην περιοχή και να μην διανοηθούν να συνεχίσουν το ναρκεμπόριο. Αφού οι ναρκέμποροι εισέπραξαν τα δέοντα και οι σύντροφοι βεβαιώθηκαν πως το μήνυμα ελήφθη, αποχώρησαν συντεταγμένα με συνθήματα κινούμενοι στους δρόμους των Εξαρχείων».
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
AYTOI ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ... ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΚΑΤΑ!!! ΓΕΜΑΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟ!!!
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
Σοβαροί τριγμοί και ραγδαίες εξελίξεις στο εσωτερικό του κόμματος «ΕΛΠΙΔΑ για τη Δημοκρατία», με διαδοχικές αποχωρήσεις στελεχών και μελών...


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου