Μητέρα και γιαγιά την ίδια μέρα έγινε μια γυναίκα στο Ισραήλ. Ο λόγος για την Tahrir, η οποία γέννησε τρίδυμα στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Hadassah της
Ιερουσαλήμ και ταυτόχρονα απέκτησε το πρώτο της εγγονάκι.
Ανακοίνωση του νοσοκομείου αναφέρει ότι «την ίδια μέρα που η Tahrir, μητέρα ήδη οκτώ παιδιών, έγινε γιαγιά για πρώτη φορά, γέννησε και τρίδυμα αγόρια».
«Ήταν μια εγκυμοσύνη κατά την οποία ήμουν συχνά υπό την επίβλεψη των γιατρών στο Τμήμα Μαιευτικής του Hadassah, επειδή τα τρίδυμα θεωρούνται εγκυμοσύνη υψηλού ρίσκου», είπε η Tahrir, η οποία έχει γεννήσει όλα τα παιδιά της στο ίδιο νοσοκομείο.
Το εγγόνι της, που γεννήθηκε στο ίδιο νοσοκομείο, είναι το πρώτο παιδί του πρωτότοκου της γιου. Η μητέρα των τρίδυμων βρισκόταν στην 33η βδομάδα κύησης όταν έμαθε ότι το πρώτο της εγγόνι είχε γεννηθεί.
«Ενθουσιάστηκα όταν έμαθα ότι είχα γίνει γιαγιά», είπε η Tahir. Λίγες όμως ώρες μετά τη γέννηση του εγγονού της, άρχισαν οι δικές της συσπάσεις.
O επικεφαλής των Μονάδων Μητρότητας και Εγκυμοσύνων Υψηλού Κινδύνου του Hadassah, καθηγητής, David Mankuta, είπε ότι τα τρίδυμα γεννήθηκαν με καισαρική, και ότι ήταν γενικώς πολύ καλά στην υγεία τους.
«Χάρηκα που όλα πήγαν καλά και που η Tahrir έγινε μητέρα 11 παιδιών και γιαγιά την ίδια μέρα», είπε ο δρ Mankuta.
Το περιστατικό συνέβη στα τέλη Δεκεμβρίου ωστόσο τώρα δημοσιοποιήθηκε στα ΜΜΕ.
Πηγή πληροφοριών:philenews/ΚΥΠΕ
Πηγή ΦΩΤΟ: Facebook Hadassah Hospital
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ-ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ-ΤΣΑΦΟ-ΣΤΑΣΣΗ !! Για αυτο το ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ,ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ,ΚΑΤΑ ΤΗΣ Ε...
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΡΕΞΕΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ!!!! ΠΟΣΑ ΚΟΡΟΪΔΑ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου