Σε εξέλιξη βρίσκεται αστυνομική επιχείρηση στα Εξάρχεια σε δύο κτίρια υπό κατάληψη στην οδό Τζαβέλα, για τα οποία υπάρχουν πληροφορίες ότι γινόταν διακίνηση ναρκωτικών.
Μέχρι στιγμής έχουν γίνει περισσότερες από 90 προσαγωγές, ενώ έγινε παράλληλη επιχείρηση και σε σπίτι στην οδό Σολωμού, όπου συνελήφθησαν τρία άτομα με κάνναβη.
«Πρόκειται για ένα από τα 60 κτήρια που βρίσκονται υπό κατάληψη. Η Αστυνομία πρέπει να μένει στα Εξάρχεια. Είναι και οι πρωινές ώρες που συνήθως, από το βραδινό κρεσέντο που επιτίθενται σε συναδέλφους στην Τοσίτσα και στη Χαριλάου Τρικούπη, τους βρίσκουμε "κουρασμένους"» είπε μιλώντας στο ραδιόφωνο του Πρώτου Θέματος ο γγ της ομοσπονδίας των ειδικών φρουρών Στράτος Μαυροειδάκος.
«Εμένα με ενδιαφέρουν περισσότερο οι κάτοικοι να νιώθουν ασφαλείς. Από την πλατεία Εξαρχείων έχει να περάσει περιπολικό πολλά χρόνια. Το τελευταίο διάστημα έχω φοβηθεί αρκετά βλέποντας εγκληματικές ομάδας αλλοδαπών και ημεδαπών με τον μανδύα του αναρχικού να λυμαίνονται την περιοχή» ανέφερε και πρόσθεσε: «Αν το μεσημέρι γίνει πάλι κατάληψη, δεν θα έχει γίνει τίποτα».
ΠΗΓΗ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
AYTOI ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ... ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΚΑΤΑ!!! ΓΕΜΑΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟ!!!
-
Σοβαροί τριγμοί και ραγδαίες εξελίξεις στο εσωτερικό του κόμματος «ΕΛΠΙΔΑ για τη Δημοκρατία», με διαδοχικές αποχωρήσεις στελεχών και μελών...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου