Οι δύο Γερμανοί δήλωσαν μετανιωμένοι για την πράξη τους, και κατά την διάρκεια της απολογίας τους υποστήριξαν που πάνω στον ενθουσιασμό τους που είχαν φθάσει στη κορυφή του σημείου κατέβασαν την ελληνική σημαία και ανέβασαν την γερμανική
Γερμανοί τουρίστες που βρέθηκαν στα Χανιά για πεζοπορία ξεκρέμασαν από τον ιστό της την ελληνική σημαία φτάνοντας σε έναν αρχαιολογικό χώρο και στην θέση της έβαλαν την γερμανική.
Αυτό δεν πέρασε απαρατήρητο και μετά από καταγγελίες συνελήφθησαν και σήμερα δικάστηκαν από για τις πράξεις τους και τιμωρήθηκαν με φυλάκιση δέκα μηνών με αναστολή.
Οι δύο 23χρονοι, δήλωσαν μετανιωμένοι για την πράξη τους, και κατά την διάρκεια της απολογίας τους υποστήριξαν που πάνω στον ενθουσιασμό τους που είχαν φθάσει στη κορυφή του σημείου κατέβασαν την ελληνική σημαία και ανέβασαν την γερμανική, χωρίς όμως όπως είπαν να επιδιώκουν με την πράξη τους αυτή να προσβάλουν ή να βεβηλώσουν το Ελληνικό σύμβολο.
Μάλιστα, για να πείσουν τους δικαστές προέβαλλα ως επιχείρημα ότι ι δεν πέταξαν ούτε έσκισαν την ελληνική σημαία, αλλά την τοποθέτησαν κάτω από μια πέτρα για να μην την πάρει ο αέρας.
Με πληροφορίες από το zante.gr
ΠΗΓΗ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
AYTOI ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ... ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΚΑΤΑ!!! ΓΕΜΑΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟ!!!
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
Σοβαροί τριγμοί και ραγδαίες εξελίξεις στο εσωτερικό του κόμματος «ΕΛΠΙΔΑ για τη Δημοκρατία», με διαδοχικές αποχωρήσεις στελεχών και μελών...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου