Κομπολόγια (!), αποσμητικά, σταυρουδάκια και πάσης φύσεως και γούστου χαϊμαλιά που συνηθίζουμε
-ιδίως στην χώρα μας- να κρεμάμε στον κεντρικό καθρέπτη του αυτοκινήτου πολύ σύντομα θα είναι παρελθόν.
Η αρχή έχει γίνει ήδη με την Βρετανία όπου το πρόστιμο για όποιον έχει κρεμάσει οτιδήποτε στον καθρέπτη του είναι έως και τις 1.000 (!) λίρες. Μάλιστα ο νόμος στην συγκεκριμένη χώρα είναι ιδιαίτερα αυστηρός αφού δεν επιτρέπει να υπάρχει κολλημένο στο παρμπρίζ ούτε ένα αυτοκόλλητο ούτε κάποιο άλλο στοιχείο (όπως για παράδειγμα φορητό GPS) που θα εμποδίζει την ορατότητα του οδηγού.
Αυτό βέβαια εναπόκειται στο όργανο της τάξης κατά πόσον το αντικείμενο που βρίσκεται στο παρμπρίζ εμποδίσει την ορατότητα, με το πρόστιμο σ’ αυτή την περίπτωση να είναι 100 λίρες και 3 βαθμοί ποινής στο point system του διπλώματος.
Οι αρχές της Βρετανίας υποστηρίζουν ότι το παρμπρίζ και τα παράθυρα θα πρέπει να είναι ελεύθερα ώστε ο οδηγός να έχει πλήρη ορατότητα προς κάθε κατεύθυνση.
Μάλιστα αν υπάρξει ατύχημα, οι ασφαλιστικές εταιρίες μπορούν να επικαλεστούν την ύπαρξη τέτοιων αντικειμένων με σκοπό να μην καταβάλλουν τις αποζημιώσεις που σε άλλη περίπτωση θα ήταν υποχρεωμένες να κάνουν.
ΠΗΓΗ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
AYTOI ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ... ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΚΑΤΑ!!! ΓΕΜΑΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟ!!!
-
Σοβαροί τριγμοί και ραγδαίες εξελίξεις στο εσωτερικό του κόμματος «ΕΛΠΙΔΑ για τη Δημοκρατία», με διαδοχικές αποχωρήσεις στελεχών και μελών...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου