Σάββατο 4 Μαρτίου 2023

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΒAΣΤE KAI META ΔΕΝ ΞEPΩ ΤΙ ΘΑ KANETE.

 ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΒΆΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΔΕΝ ΞΈΡΩ ΤΙ ΘΑ ΚΆΝΕΤΕ. ΠΟΙΟ ΕΊΝΑΙ ΑΎΤΟ ΤΟ ΚΎΚΛΩΜΑ; ΞΈΡΕΙ ΚΑΝΕΊΣ; ΜΙΛΉΣΤΕ ΌΣΟΙ ΞΈΡΕΤΕ ΠΛΈΟΝ… ΜΙΑ ΆΛΛΗ ΆΠΟΨΗ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΆ ΕΝΔΙΑΦΈΡΟΥΣΑ Ως ΕΙΔΗ ΕΞΗΓΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ… ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ… ΕΜΕΙΣ ΠΙΑ ΤΟΛΜΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΚΠΛΗΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΛΕΞΕΙ…

Από Theia Komodia

Δεν εγκαθιστούν την τηλεματική γιατί αλλιώς θα φαινόντουσαν τα ΜΑΎΡΑ ΤΡΕΝΑ..

Ξαναλέω τα κολομβιανα καρτέλ ωχριούν.. Γι’ αυτό δεν μιλά κανείς για την εμπορική αμαξοστοιχία. Το εμπορικό δεν είναι έκτακτο, μάλλον είναι λαθραίο- τρένο φάντασμα που χρησιμοποιεί το δίκτυο “ιδιωτικά’ από τη μαφία που ελέγχει τις μεταφορές και εχει στήσει το μαγαζί της εντός ΟΣΕ, στην οποία συμμετέχει όλος ο οργανισμός λίγο πολύ, αφού κονομάνε όλοι, με την αδιαφορία-ανοχή-συμμετοχή της διοίκησης η οποία ούτως ή άλλως δεν πιέζεται για έσοδα καθότι επιδοτείται κρατικώς.

Οπότε τον ΟΣΕ πληρώνει το κράτος και από το ανεπίσημο – “αόρατο” έργο του κονομάνε ιδιωτικά μόνο οι εμπλεκόμενοι. Το 63503 μάλλον ήταν ένα από τα αρκετά τρένα που κινούνταν “αόρατα” την ίδια στιγμή στο δίκτυο. Και τα συστήματα δεν λειτουργούν ακριβώς γιατί δεν θα μπορούσε να λειτουργεί το κύκλωμα.

Παρόμοιο ατύχημα είχε συμβεί το 2008, χωρίς θύματα όμως. Η δικαιοσύνη “καταδίκασε” τότε μερικούς υπαλλήλους (στεναχωρήθηκαν), υποψιάστηκε κύκλωμα, το οποίο όμως δεν μπόρεσε να αποδείξει καθώς η απόφαση της στηρίχθηκε στο πόρισμα της έρευνας που (δεν) διενήργησε ο ΟΣΕ..!

Τότε αθώος κρίθηκε μόνο ο σταθμάρχης (ως ο τελευταίος τροχός της αμάξης στο κύκλωμα) καθώς το τότε εμπορικό τρένο φάντασμα με τα υπεράριθμα βαγόνια που αμόλησε στη γραμμή, τον διαβεβαίωσε ότι “όλα καλά” και εκείνος (άνευ συστήματος ελέγχου) το έκανε γαργάρα.

Δεν είναι νέο το κύκλωμα δυστυχώς. Και σε αυτό οφείλονται κυρίως οι συνεχείς καθυστερήσεις και αναμονές στη μέση του πουθενά που υπομένουν στωικά οι επιβατικές αμαξοστοιχίες, μέχρι να περάσει κάποιο “αόρατο” τρένο, ή να πάει μια “αόρατη” μηχανή να πάει να μαζέψει μερικά υπεράριθμα βαγόνια που “αποκολλήθηκαν” από ένα νόμιμο στο δρομολόγιο, αλλά όχι σε αριθμό βαγονιών τρένο…

Αναμενόμενο σε αυτό το καθεστώς να συμμετέχουν όλοι (με μερίδιο ή πιεζόμενοι από τη μαφία), να λαδώνονται-εκβιάζονται διοικήσεις, υπηρεσίες και υπουργοί, να μην ενεργοποιείται κανένα σύστημα ασφαλείας που θα το φανέρωνε. Και αναμενόμενο κάποια στιγμή να γίνει και το μεγάλο Μπαμ. Μικρότερα γίνονταν πλέον καθημερινά αφού το κύκλωμα είχε αποθρασυνθεί.

Και μέσα σε όλες αυτές τις συνθήκες, Η κυβέρνηση Μητσοτάκη προετοιμάζει την ιδιωτικοποίηση του νερού εν μέσω εθνικής τραγωδίας

Ούτε η εθνική τραγωδία των Τεμπών δεν φαίνεται ικανή να πτοήσει την πίστη της κυβέρνησης Μητσοτάκης στο δόγμα της ιδιωτικοποίησης των πάντων, καθώς Μέγαρο Μαξίμου και Υπουργείο Ενέργειας κάνουν με πολυνομοσχέδιο-εξπρές το πρώτο βήμα για την ιδιωτικοποίηση του νερού και ενώ έχουν προηγηθεί τρεις αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας για τον δημόσιο χαρακτήρα της ΕΥΔΑΠ.

Έτσι, εν μέσω εθνικού πένθους για το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη το Υπουργείο Ενέργειας κατέβασε άρον-άρον νομοσχέδιο 263 άρθρων και 357 σελίδων που έχει τίτλο «Μετονομασία της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας σε Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων, και διεύρυνση του αντικειμένου της με αρμοδιότητες επί των υπηρεσιών ύδατος και της διαχείρισης αστικών αποβλήτων, ενίσχυση της υδατικής πολιτικής.

Το νομοσχέδιο ενώνει τρία επιμέρους νομοσχέδια και ρυθμίζει το καθεστώς των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ) και αναδιατάσσει την διαχείριση των υδάτινων πόρων της χώρας. Συγκεκριμένα, περνούν αρμοδιότητες από Δήμους και την Εθνική Επιτροπή Υδάτων σε μια ανεξάρτητη αρχή και το Υπουργείο. Με το νομοσχέδιο καταργείται η Εθνική Επιτροπή Υδάτων, και το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας γίνεται ο βασικός ρυθμιστής της πολιτικής για την προστασία και διαχείριση των υδάτων, ενώ υπό την εποπτεία του ΥΠΕΝ τίθενται πλέον η ΕΥΔΑΠ και η ΕΥΔΑΠ Παγίων.

Αξίζει να σημειωθεί πως το πολυνομοσχέδιο αναρτήθηκε για μόλις 4 ημέρες στο opengov, και μάλιστα το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας.

Όπως καταγγέλλεται, αυτό είναι το πρώτο βήμα προς την ιδιωτικοποίηση και του νερού κάτι που είχε καταστροφικές επιπτώσεις όπου εφαρμόστηκε ανά την υφήλιο, καθώς αρκετοί επισημαίνουν πως η μεταφορά κρίσιμων, αποφασιστικών, ελεγκτικών και κυρωτικών αρμοδιοτήτων στον τομέα των υδάτων σε Ρυθμιστική Αρχή συνιστά από την πλευρά του κράτους την απόσυρση από την άσκηση εξουσίας του σε δημόσια αγαθά και ουσιαστικά απώλεια δημόσιου ελέγχου.

Κάθε φωτογραφία και μια γροθιά στην παραπληροφόρηση.. Ακολούθησε μας στο instagram για να έχεις την πιο άμεση επαφή με την αλήθεια..

Όπως επισημαίνει η Ένωση Δημοτικών Επιχειρήσεων Ύδρευσης Αποχέτευσης, που αποτελούν κοινωφελείς και μη κερδοσκοπικές δημοτικές επιχειρήσεις, οι οποίες δρουν μονοπωλιακά στον οικείο δήμο, δημιουργείται έντονη ανησυχία ότι με τη θέσπιση της ΡΑΑΕΥ σχεδιάζονται παρεμβάσεις στον τομέα υπηρεσιών ύδατος που θα οδηγήσουν στην ιδιωτικοποίηση των ΔΕΥΑ, και μάλιστα σε αντίθεση με τις πρόσφατες αποφάσεις του ΣτΕ υπέρ της δημόσιας διαχείρισης του νερού.

lumi-news.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις