Σάββατο 8 Ιουνίου 2024

Εφαρμογές γνωριμιών: Oι περισσότεροι Xρήστες αισθάνονται εξάντληση - Ποια γενιά είναι πιο απογοητευμένη και ποιοι λένε τα περισσότερα ψέματα στις εφαρμογές γνωριμιών; Νέα έρευνα απαντά.


 Είναι γνωστό πως με την ανάπτυξη και τη διάδοση που έχουν οι εφαρμογές γνωριμιών αλλά και μετά από μερικά χρόνια σε καραντίνα ο τρόπος που φλερτάρουμε έχει αλλάξει! Ακόμη και αν τα μαγαζιά είναι γεμάτα και τα μάτια περιπλανιούνται και κοιτάζονται γεμάτα νόημα, τις περισσότερες φορές, παραμένουν απλά βλέματα και δεν ανταλλάσσονται ποτέ κουβέντες.

Αυτό λοιπόν είναι που έχει κάνει τον περισσότερο κόσμο να στραφεί στις εφαρμογές dating! Ξαφνικά τους δίνονται απλόχερα αμέτρητες επιλογές ραντεβού και συντρόφων, ίσως τόσες πολλές που καταλήγουν να γίνονται κουραστικές.

Αν έχετε βρεθεί και εσείς σε κάποια εφαρμογή γνωριμιών και έχετε νιώσει εξάντληση, τότε αρκεί να γνωρίζετε ότι δεν είστε μόνοι, καθόλου μόνοι.

Τα ευρήματα μιας έρευνας που δημοσιευθηκε στο Forbes Health μας δίνουν πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία για τα άτομα που χρησιμοποιούν τις εφαρμογές. Αλλά ας δούμε τα πράγματα λίγο πιο αναλυτικά.

Πως χρησιμοποιεί ο κόσμος τις εφαρμογές γνωριμιών;

Στις εφαρμογές αυτές έχει στραφεί ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων και λόγω αυτού υπάρχει δυσκολία να μπορέσουν τα άτομα να καταλάβουν τις προθέσεις των συνομιλητών τους.

Σύμφωνα ωστόσο με την έρευνα, το μεγαλύτερο ποσοστό των ατόμων στις εφαρμογές γνωριμιών ψάχνουν για μια σοβαρή, μακροχρόνια σχέση, με την Gen-Z, δηλαδή άτομα γεννημένα από τα μέσα προς τέλη της δεκαετίας του ’90 έως στις αρχές του 2010, να έρχονται πρώτα στην αναζήτηση ενός μακροχρόνιου συντρόφου.

Κατά μέσο όρο οι άνθρωποι περνάνε 51 λεπτά στις εφαρμογές γνωριμιών.

Σίγουρα έχετε αναρωτηθεί κατά πόσο οι χρήστες δίνουν αληθή στοιχεία για τον εαυτό τους μέσα από τις εφαρμογές γνωριμιών.

Ας αποκαλύψουμε λοιπόν την αληθεια που μας βασανίζει όλους.

Όπως έδειξε η έρευνα, 1 στους 5 λέει ψέματα σχετικά με την ηλικία του (με τους άνδρες να λένε πιο συχνά ψέματα), ενώ μερικά ακόμη ψέματα που λέγονται είναι σχετικά με το εισόδημα τους, τα χόμπι τους και τα ενδιαφέροντα τους αλλά και την ερωτική τους ζωή και πιο συγκεκριμένα αν είναι σε σχέση ή όχι…

Πως μας κάνουν να αισθανόμαστε οι εφαρμογές γνωριμιών

Ένα μεγάλο ποσοστό των ατόμων που χρησιμοποιούν εφαρμογές γνωριμιών αισθάνονται αναλώσιμοι και αν με ρωτάτε είναι λογικό.

Γνωρίζοντας ότι οι επιλογές είναι αμέτρητες, ο ανταγωνισμός επίσης και όπως αυτοί δεν θα σταθούν σε κάποιο άτομο που δεν τους ενθουσιάζει, το ίδιο θα κάνει και το άτομο το οποίο τους ενδιαφέρει.

Επίσης υπάρχει άγχος όταν τελικά βγουν ραντεβού σχετικά με το αν το άτομο που έχουν απέναντι τους, μιλάει και με άλλα άτομα στην εφαρμογή και αν την χρησιμοποιεί τακτικά.

Μάλιστα το 78% των συμμετεχόντων αισθάνονται εξαντλημένοι ψυχικά, συναισθηματικά και σωματικά από την χρήση των εφαρμογών.

Οι λόγοι πίσω από αυτό είναι ότι απογοητεύονται από τα τα ψέματα που λένε τα άτομα με τα οποία συνομιλούν, κουράζονται να βγαίνουν σε αποτυχημένα ραντεβού και να γνωρίζουν διαρκώς νέο κόσμο.

Μεγαλύτερη απογοήτευση αισθάνονται οι νεότεροι άνθρωποι που βρίσκονται στις εφαρμογές και περισσότερο οι γυναίκες.

Γίνεται να χρησιμοποιήσετε εφαρμογή γνωριμιών με επιτυχία;

Όσο υπευθυνες και αν είναι οι εφαρμογές αυτές για την εξάντληση, υπάρχουν τρόποι να τις χρησιμοποιήσετε χωρίς να σας επηρεάσουν αρνητικά.

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε εσείς οι ίδιοι τα όρια σας, να είστε ειλικρινής και να δείτε τις εφαρμογές ως μια ευκαιρία να γνωρίσετε ένα άτομο που πραγματικά έχετε μέλλον μαζί του και όχι ως ένα πεδίο μαχής και ανταγωνισμού.

Επίσης είναι σημαντικό να μην περνάτε πολλές ώρες στις εφαρμογές αυτές και να κάνετε και τακτικά διαλείμματα αν νιώσετε απογοήτευση.

Φυσικά δεν θα σταματήσω να είμαι υποστηρίκτρια του κλασικού φλερτ, το οποίο δεν θα σας απογοητεύσει με την ίδια ευκολία καθώς είναι δύσκολο να σας πουν ψέματα από κοντά, όχι όμως και απίθανο.

Οποιαδήποτε μορφή φλερτ και αν σας ταιριάζει χρειάζεται να ξέρετε τι θέλετε και να το κάνετε σαφές και στα άλλα άτομα για να ξεκινάτε μια σχέση με ξεκάθαρους όρους.

Πηγή: vita.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις