Τετάρτη 7 Μαΐου 2025

Πώς θα βαθμολογούμε τα δημόσια νοσοκομεία: Από τους χρόνους αναμονής μέχρι το φαγητό και την καθαριότητα (ΠΑΡΑΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ Ε;)


ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΤΑΒΑΝΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ, Η ΑΝ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ ΜΗΝ ΤΡΑΒΑΜΕ ΜΕ ΚΑΜΕΡΕΣ... ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ!!!  Ή ΚΑΝΟΥΝ ΒΟΛΤΑ ΤΙΠΟΤΑ ΜΙΚΙ ΜΑΟΥΣ... ΟΛΑ ΚΑΛΑ;

Μέσα στις επόμενες εβδομάδες- οι πληροφορίες αναφέρουν πως το σύστημα θα μπει σε εφαρμογή στα τέλη του μήνα- οι πολίτες που επισκέπτονται τα

δημόσια νοσοκομεία θα μπορούν στη συνέχεια και να τα βαθμολογούν.

Όλα θα μπαίνουν στο μικροσκόπιο: από τους χρόνους αναμονής και την εξυπηρέτηση από το ιατρονοσηλευτικό προσωπικό, μέχρι την καθαριότητα και το φαγητό που σερβίρεται, προσφέροντας από τη μια πλευρά "ανατροφοδοτήση" στο υπουργείο Υγείας για την αντιμετώπιση παθογενειών και αποτελώντας από την άλλη πλευρά έναν μοχλό πίεσης για τη βελτίωση των υπηρεσιών προς τους ασθενείς.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, μένουν οι τελευταίες "πινελιές" και δοκιμές, ώστε το σύστημα της ηλεκτρονικής αξιολόγησης των δημόσιων δομών υγείας να τεθεί σε εφαρμογή. Θα ξεκινήσει πρώτα από μεγάλα νοσοκομεία της Αττικής για όσους νοσηλεύονται και θα επεκταθεί επίσης στα νοσοκομεία Παίδων και τα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών.

Πώς θα βαθμολογούμε

Οι ασθενείς που θα παίρνουν εξιτήριο θα λαμβάνουν ένα γραπτό μήνυμα στο κινητό τους, το οποίο θα τους οδηγεί σε μια ηλεκτρονική φόρμα αξιολόγησης των υπηρεσιών υγείας που έλαβαν κατά τη διάρκεια της νοσηλείας τους. Εκεί θα βαθμολογούν τις υπηρεσίες με μια κλίμακα από το ένα μέχρι το δέκα.

Όπως είχε αναφέρει ο υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους, η διαδικασία αξιολόγησης θα γίνεται μέσω ενός ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου που οι ασθενείς θα συμπληρώνουν ανώνυμα, με τη χρήση των κωδικών taxisnet. Στην αξιολόγηση αυτή θα περιλαμβάνονται 36 ερωτήσεις σχετικά με την ποιότητα των υπηρεσιών υγειονομικής φροντίδας, όχι όμως το ιατρικό κομμάτι. Θα κρίνεται, για παράδειγμα, αν οι ασθενείς έλαβαν επαρκείς οδηγίες κατά την αποχώρησή τους από το νοσοκομείο, αν το προσωπικό ήταν ευγενικό και συνεργάσιμο, καθώς και η ποιότητα της νοσοκομειακής υποδομής, όπως τα σεντόνια και το φαγητό.

Επιπλέον, κάθε νοσοκομείο θα έχει αποκλειστική πρόσβαση στα αποτελέσματα της δικής του αξιολόγησης, ώστε να μπορεί να λαμβάνει άμεσες αποφάσεις και να εφαρμόζει τις κατάλληλες παρεμβάσεις για τη βελτίωση των υπηρεσιών του.

Μια πρώτη πρόβα για την αξιολόγηση των υπηρεσιών υγείας γίνεται με τη νέα ηλεκτρονική αξιολόγηση δεκάδων υπηρεσιών του ευρύτερου δημόσιου τομέα από τους πολίτες, μέσω της εθελοντικής συμπλήρωσης ψηφιακού ερωτηματολογίου (στη σελίδα axiologisi.ypes.gov.gr). Το ερωτηματολόγιο θα αποτελείται από περίπου 50 ερωτήσεις και θα καλύπτει περίπου 45 υπηρεσίες και φορείς, όπου περιλαμβάνονται τόσο η ηλεκτρονική συνταγογράφηση, όσο και το MyHealth.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις