Παρασκευή 13 Ιουνίου 2025

Το «NTOY» της Επιτροπής Ανταγωνισμού στις Ακτοπλοϊκές εταιρείες


 Είναι ο καυτός φάκελος της Seajets και του Μάριου Ηλιόπουλου, που έχει φτάσει -και πάλι- στα χέρια της Επιτροπής Ανταγωνισμού. Όσοι παρακολουθούν τις εξελίξεις στον θαλάσσιο χάρτη της Ελλάδας, θυμούνται καλά το «σφύριγμα» που είχε ρίξει η Fast Ferries, ανοίγοντας τον ασκό του Αιόλου για τον «Super Mario» και τα κόλπα του στο Αιγαίο.

Η ιστορία ξεκινά με ένα γνώριμο σενάριο… όποτε το ταχύπλοο ΘΑΝΤΕΡ της Fast Ferries έκανε δρομολόγιο, η Seajets έβγαινε… σφήνα. Ίδιος προορισμός, ίδια ώρα, αλλά με τιμές που έκαναν το κοινό να σαλπάρει… μισοτιμής. Τόσο «ευγενικά» που ο ανταγωνισμός δεν άντεξε – και το πλοίο, τελικά, πουλήθηκε.

Κάπως έτσι ξεκίνησε το ντόμινο. Η Επιτροπή Ανταγωνισμού μπήκε στα γραφεία της Seajets με ύφος «ό,τι βρείτε, μην το αγγίζετε».

Το νέο; Η Επιτροπή άνοιξε φάκελο για ΟΛΕΣ τις ακτοπλοϊκές. Δεν είναι πια προσωπική υπόθεση Μάριου – είναι γενικός έλεγχος. Η ουσία; Τα εισιτήρια έχουν φτάσει στα ύψη. Για μια τετραμελή οικογένεια με αυτοκίνητο, το ταξίδι σε νησί θυμίζει… ταξίδι στη Γενεύη με business class. Και δεν είναι μόνο η τιμή – είναι και η αίσθηση πως δεν υπάρχει εναλλακτική. Οι αυξήσεις αποδίδονται και στην υποχρεωτική χρήση καυσίμων με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο, που όμως – λένε οι γνώστες – τα ταχύπλοα τα χρησιμοποιούν εδώ και καιρό. Άρα… τι άλλαξε

Κάποιοι ψιθυρίζουν ότι οι υψηλές τιμές απλά ήρθαν για να μείνουν. Άλλοι βλέπουν σκιές πίσω από τις συμφωνίες και τα δρομολόγια. Όπως και να ’χει, το καλοκαίρι ξεκίνησε με μποφόρ.

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις