Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2025

ΔΕΔΔHE: Τσουνάμι καταγγελιών για αυθαίρετα πρόστιμα ρευματοκλοπής - «Πληρώστε ή πηγαίνετε σε κάποιον Bουλευτή να σας βοηθήσει»


 Μορφή χιονοστιβάδες παίρνουν οι καταγγελίες κατά του ΔΕΔΔΗΕ για λανθασμένα πρόστιμα ρευματοκλοπής, με δεκάδες πολίτες να εκφράζουν την οργή τους επειδή καλούνται να πληρώσουν υπέρογκα ποσά ενώ δεν έχουν διαπράξει κανένα παράπτωμα.

Η εκπομπή «Καθαρές κουβέντες» του OPEN ανέδειξε άλλες δυο περιπτώσεις με πρόστιμα σε πολίτες. Το πρώτο περιστατικό που ανέδειξε η εκπομπή αφορά πολίτη που έλαβε πρόστιμο ύψους 2.300 ευρώ, για περίοδο όπου δεν κατοικούσε στο σπίτι.

«Δικαστικός επιμελητής ήρθε την Τρίτη (2/12) και μας έδωσε το εξώδικο. Ήμασταν κάτοικοι Γερμανίας και διδάσκαμε σε σχολές και πανεπιστήμιο και μας διέσυραν χαρακτηρίζοντας μας ρευματοκλέφτες. Εμείς αγαπάμε την πατρίδα μας και γυρίσαμε πίσω διότι πήγαμε ως αναπληρωτές και φύγαμε όλοι οικογενειακώς. Στο σπίτι δεν διέμενε κανείς και είχαμε απόλυτο έλεγχο των υποχρεώσεων μας πληρώνοντας κανονικά τους λογαριασμούς μας. Και εν τέλει μας ήρθε πρόστιμο 2.300 ευρώ» ανέφερε η Ευθυμία Καλογεροπούλου περιγράφοντας τα όσα ζει εδώ και δυο ημέρες στο OPEN.

Οργανισμός «φάντασμα» ο ΔΕΔΔΗΕ – Οι καταναλωτές δεν βρίσκουν κανέναν

Στη συνέχεια, η κ. Καλογεροπούλου περιγράφει τον «Γολγοθά» που ζει εκείνη και η οικογένειά της προκειμένου να βρουν κάποιον στον ΔΕΔΔΗΕ για να απευθυνθούν αλλά χωρίς αποτέλεσμα. «Προσπαθούμε να βρούμε έναν υπεύθυνο και να ζητήσουμε τον λόγο και δεν βρίσκουμε κανέναν. Έχουμε υποστεί ηθική βλάβη» εξήγησε στη συνέχεια και πρόσθεσε: «Το σπίτι ενοικιαζόταν από μια εξαιρετική οικογένεια που ανταποκρίνονταν στις υποχρεώσεις της και ήρθε στη συνέχεια ο ΔΕΔΔΗΕ να κάνει επανασύνδεση για να περάσει και πάλι στο όνομα μου και βρεθήκαμε αντιμέτωποι με αυτή την κατάσταση».

«Φέρονται βάναυσα στην 67χρονη άπορη και άρρωστη μητέρα μου»

Η δεύτερη καταγγελία που αναδείχθηκε μέσα από την εκπομπή του OPEN αφορά μια γυναίκα με προβλήματα υγείας. Μάλιστα όπως καταγγέλλει ο Γιώργος Σταυλάς, η κατάσταση της υγείας της μητέρα του επιδεινώθηκε επειδή υποχρεώθηκε να μείνει έμεινε για 42 ημέρες χωρίς ρεύμα, επειδή της το έκοψαν.

«Το θέμα της μητέρας μου ξεκίνησε στις 18 Φεβρουαρίου. Ήρθε ο ΔΕΔΔΗΕ, δεν την ειδοποίησε κανείς, είδε το ρολόι και άφησε ένα χαρτί. Το βρήκε ένα μήνα μετά η μητέρα μου. Αμέσως απευθύνθηκε στον ΔΕΔΔΗΕ και ένας κύριος που εμφανίστηκε ως γενικός διευθυντής της είπε πως δεν μπορεί να γίνει τίποτα και πως θα πρέπει να πληρώσει το πρόστιμο που της επιβλήθηκε. Ή να πάει σε κάποιο βουλευτικό γραφείο για να την βοηθήσει» εξήγησε αρχικά ο κ. Σταυλάς και συνέχισε:

«Μην έχοντας χρήματα, πήγε στην αστυνομία και έκανε μήνυση στον ΔΕΔΔΗΕ. Το άφησε το θέμα και τον Ιούλιο ήρθε η αγωγή από τον ΔΕΔΔΗΕ ενώ της έγινε διακοπή ρεύματος για 42 ημέρες. Η μητέρα μου έχει διαγνωστεί  με υπνική άπνοια και χρειάζεται ένα μηχάνημα για να μπορεί να κοιμάται ενώ έχει και κάποια άλλα γυναικολογικά ζητήματα».

Και καταλήγει ο κ. Σταυλάς: «Κάποια στιγμή μαθαίνει ότι μπορεί να αιτηθεί δικηγόρο από το κράτος. Της ορίζουν δικηγόρο και κάνουμε ασφαλιστικά μέτρα και με δικαστική εντολή της επανασύνδεσαν το ρεύμα. Πριν από 2 εβδομάδες όμως πήγαν να της κόψουν πάλι το ρεύμα και αφού ζητήσαμε το λόγο μας είπαν: “Συγγνώμη κόπηκε από βλακεία μας”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις