Διαμαρτυρία πραγματοποιούν αγρότες και κτηνοτρόφοι, έξω από το κτίριο της περιφερειακής ενότητας Καβάλας.
Οι ίδιοι πέταξαν ντομάτες, σταφύλια και άχυρα έξω από το κτίριο, ενώ έριξαν και γάλα.
Δημοσίευση σχολίου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου