Οι εταιρείες ζητούν από Ισραηλινούς εργαζόμενους να παραμείνουν στα σπίτια τους λόγω των επιθέσεων της Χαμάς.
Πανικός υπάρχει στο Ισραήλ λόγω των επιθέσεων της Χαμάς, ενώ εταιρείες έχουν ξεκινήσει να στέλνουν μηνύματα στους εργαζόμενούς τους έτσι ώστε να μην πάνε για δουλειά, αλλά να παραμείνουν προφυλαγμένοι στα σπίτια τους.

















































