ΒΟΣΤΩΝΗ: Ο Επίσκοπος Φασιανής Αντώνιος, πρωτοσυγκελεύων της Αρχιεπισκοπής και διευθυντής του Τομέα Φιλανθρωπίας, έστειλε επιστολή με ημερομηνία 10 Φεβρουαρίου 2012, στην κ. Λίτσα Σταθακοπούλου από τη Φλόριδα, στην οποία ουσιαστικά της λέγει να τον αφήσει ήσυχο και να βρει «άλλον Οργανισμό για να δώσει τη βοήθειά της για την Ελλάδα».
Με λίγα λόγια μας λένε κατάμουτρα οτι δεν αισθάνονται Ελληνες αφού δεν θέλουν να βοηθήσουν την Ελλάδα.
Για να μας πουν ο οικουμενιστης Αριεπισκοπος Αμερικής που περνά τις καλοκαιρινές του διακοπές;
Τον έχω δει επανειλημμένως στην ιδιαίτερη πατρίδα του, στη Χαλκιδική!!
Συνελληνες να μη τους ξαναδεχτουμε στην πατρίδα μας αν δεν....
θέλουν να βοηθήσουν να κάτσουν στην καινούρια τους πατρίδα την Αμερική.
Ας βγάλουν και το ελληνο-αμερικανικη εκκλησιά και να το κάνουν αμερικανική ή όπως αλλιώς τους "φωτίσει" ο οικουμενισμός τους!!!
Για το Ξυπνήστε με τιμή
Χρήστος Π.
ΠΗΓΗ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
AYTOI ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ... ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΚΑΤΑ!!! ΓΕΜΑΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟ!!!
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
Μάρω Κοντού: Αυτός είναι ο 93χρονος που προσπάθησε να μπει με μαχαίρι στο δωμάτιό της – Τι δηλώνει στην κάμερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου