Στην Γερμανία, αν μια ομάδα Πολιτών προκαλέσει ζημιές σε κάποια περιουσία, ατομική ή δημόσια, η Νομοθεσία υποχρεώνει το κάθε ένα μέλος της Ομάδας να πληρώσει τις ζημιές. Έτσι, όποιος από την Ομάδα διαθέτει κάποια περιουσία, η Πολιτεία την κατάσχει για να αποζημιωθούν οι πληγέντες. Αν είναι ανήλικος, στρέφονται κατά της Οικογένειας και υποχρεώνουν εκείνη να.........
πληρώσει. Στη συνέχεια, αν ο Πολίτης θέλει να επανακτήσει μέρος της ζημιάς που πλήρωσε μοιράζοντας το σύνολο της αποζημίωσης που εκείνος πλήρωσε, μπορεί να στραφεί κατά της παρέας του και να διεκδικήσει το μερίδιό τους. Ο κύριος Παπουστής, αν είχε λίγο αίμα στις φλέβες του έπρεπε να παραιτηθεί αμέσως! Η Κυβέρνηση, που είναι θεσμικά υπεύθυνη για την Αστική Ευθύνη ενώπιον των Πολιτών, θα πρέπει να λογοδοτήσει στην Ευρωπαϊκή Δικαιοσύνη και να καταδικαστούν τα μέλη της να πληρώσουν αυτοί όλες τις ζημιές που προκάλεσαν οι δράστες της καταστροφής του κέντρου της Αθήνας!
Μετατρέψατε την Ελλάδα σε Μεσαιωνική Ζούγκλα, Άθλιοι και Ανεύθυνοι Κυβερνήτες…Τρομοκρατηθήκατε μην εισβάλουν στη Βουλή οι Αγανακτισμένοι Πολίτες και σας ρημάξουν στο ξύλο και φροντίσατε τα ΜΑΤ να σας προστατεύσουν, εγκαταλείποντας όλη την υπόλοιπη Αθήνα στο έλεος των τραμπούκων που εσείς δημιουργήσατε!
ΠΗΓΗ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
AYTOI ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ... ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΚΑΤΑ!!! ΓΕΜΑΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟ!!!
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
Μάρω Κοντού: Αυτός είναι ο 93χρονος που προσπάθησε να μπει με μαχαίρι στο δωμάτιό της – Τι δηλώνει στην κάμερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου