Η νέα γραμμή θα έχει μήκος 11,7χλμ, 14 σταθμούς και συγκεκριμένα σε Άλσος Βεΐκου-Γαλάτσι - Κυψέλη - Δικαστήρια - Λ.Αλεξάνδρας - Εξάρχεια - Ακαδημία - Κολωνάκι - Ευαγγελισμός - Καισαριανή – Νηαρ Ηστ - Ιλίσια - Ζωγράφου και Γουδή.
Ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοϊδης, δήλωσε ότι έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση του έργου και γι αυτό η δημοπράτησή του θα είναι με το «κλειδί στο χέρι» ως ολοκληρωμένο έργο μαζί με 17 συρμούς νέας τεχνολογίας χωρίς οδηγό.
Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται σε 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων τα περίπου 800 εκατομμύρια θα εξασφαλιστούν με δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και το υπόλοιπο ποσό από το ΕΣΠΑ.
Ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης, ξεκαθάρισε ότι δεν υφίσταται ζήτημα παραχώρησης σε ιδιώτες οποιασδήποτε δραστηριότητας τόσο κατά την κατασκευή όσο και κατά τη φάση λειτουργίας της γραμμής 4.
Πριν από τις ανακοινώσεις ο υπουργός Υποδομών είχε συνάντηση με τους δημάρχους Αθηναίων, Γαλατσίου, Καισαριανής και Ζωγράφου από τις περιοχές των οποίων θα διέρχεται η νέα γραμμή. Ζητούμενο τόσο των δήμων όσο και των στελεχών του υπουργείου και της Αττικό Μετρό, η κατά το δυνατόν ομαλή διεξαγωγή των εργασιών και η κάμψη των αντιδράσεων που είναι αναμενόμενο ότι θα προκύψουν σε κάποιες περιοχές.
Το πρόβλημα εστιάζεται κυρίως σε σταθμούς που θα γίνουν σε υπάρχουσες πλατείες, όπως στο Κολωνάκι, τα Εξάρχεια και την Κυψέλη, όπου, ήδη, κάποιοι προετοιμάζονται για ενστάσεις και αντιδράσεις.
"Οι απόψεις του
ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου"
ΚΛΙΚΑΡΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕ FOLLOW ΣΤΟΝ ΠΑΡΛΑΠΙΠΑ
ΣΤΗΡΙΞΕ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ
ΠΑΡΛΑΠΙΠΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ LIKE



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου