Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

Τδε δεη Κέρκυρας

ΚΕΡΚΥΡΑ 30-10-14 Συνάδελφοι τα κλαδικά προβλήματα είναι μπροστά. Αγαπητοί συνάδελφοι τα κλαδικά προβλήματα είναι μπροστά και μας έχουν ξεπεράσει κατά πολύ.
Ο συνδικαλισμός και ο αγώνας του καναπέ και του Facebook έγινε συνδικαλισμός και αγώνας των συνθημάτων .Η νέα συλλογική σύμβαση είναι προς υπογραφή, μας λέτε. Πού είναι όμως η ενημέρωση από και προς την βάση; Πότε θα ενεργοποιηθούν τα περιφερειακά της ΕΤΕ και της ΓΕΝΟΠ; Πότε θα ζητηθεί η γνώμη της βάσης; Όταν θα έχει υπογραφεί ; Αλήθεια τι γίνετε με τις πιστοποιήσεις των σεμιναρίων; Δεν πρέπει μετά από κάποια εκπαίδευση να μας χορηγούν και να μας πιστοποιούν αυτά που διδαχτήκαμε και εξεταστήκαμε; Όλοι μας έχουμε άδειες βοηθού . Στην αγορά όμως δεν έχει καμιά αξία και όσοι έχουν την Α1 έχει λήξει .Έχουμε και προσφέρουμε τεχνογνωσία υψηλού επίπεδου και δεν την πιστοποιούμε από πουθενά .Για να πιστοποιήσουμε π.χ τα "αγγλικά μας" θέλει FCE κτλ. Για τους υπολογιστές ACDL κτλ. ΕΜΕΙΣ γνωρίζουμε , αφού περάσαμε από τα ανάλογα σεμινάρια, από δίκτυα εναέρια, υπόγεια ,σταθμούς υποσταθμούς, εναερίων και εσωτερικών χώρων, μετρήσεις Μ/Τ,Χ/Τ, υλικά δικτύων εναέριων και υπόγειων , χρήσης "θερμοκάμερας" ,χειρισμοί Data control , προστασίες δικτύων ,υγιεινή και ασφάλεια ,εργασίες υπό τάσης και άλλα. Οπουδήποτε στο εξωτερικό θα εργαζόμασταν σε ένα από αυτά. Εδώ όμως μπορεί να χρειαστεί να εργαστούμε σε όλα τα παραπάνω , χωρίς να μπορούμε να πιστοποιήσουμε τις γνώσεις μας από πουθενά. Ζητάμε την άμεση πιστοποίηση της τεχνογνωσίας μας από τις πιστοποιημένες σχολές μας τώρα! Την αναπροσαρμογή του ποσού της οδήγησης καθώς και την επαναφορά του επιδόματος επικινδύνου στους Τ4 τώρα!. Ο τεχνικός έχει επικομησθεί όλο το βάρος των μέτρων, την έλλειψη προσωπικού, την έλλειψη υλικών, την επαφή με τον πελάτη ,το ίδιο του το φιλότιμο, τα χρήματα της οδήγησης του, που δεν ξεπερνά το 1 ευρώ, το κόψιμο του επικινδύνου (και δεν είναι μόνο το κόψιμο αλλά αυτοί που το έχασαν είναι και αυτοί που εργάζονται πραγματικά και επί τις ουσίας: κολώνα, βάρδια , βλάβες ,υπόγεια ,δίκτυο .).Τι θα γίνει με το πιθανό κόψιμο ή πάγωμα των κλιμακίων ; Λες και θέλουν να μας γεμίσουν ενοχές ότι φταίγαμε γιατί βάζαμε υπερωρίες και ότι εμείς πιθανόν είμαστε υπεύθυνοι για το 1,7δις ευρώ χρέους της επιχείρησης. Δεν έχει διοίκηση ο όμιλος; Δεν έχει προϊσταμένους; Δεν έχει περιφερειακούς και στελέχη ; Δεν έχει διευθυντές ; Που είναι όλοι οι οικονομικοί σύμβουλοι ; Κανείς από αυτούς δεν έχει ευθύνη; Αλλά μας φταίει ο συνδικαλισμός, μας φταίει ο “Φωτόπουλος”. Συνάδελφοι ποιος είναι ο στόχος ; Πριν 60 περίπου χρόνια κάποιοι είχαν στόχο την ενοποίηση και τον εξηλεκτρισμό της χώρας και τον πέτυχαν! Έβαλαν στόχο την φτηνή παραγωγή με τον ορυκτό μας πλούτο και το πέτυχαν ! Έβαλαν στόχο την διασύνδεση και φτηνό ρεύμα για τον λαό και εν μέρη το πέτυχαν ,πούλησαν την τεχνογνωσία και στο εξωτερικό και το πέτυχαν ,κατασκεύασαν υδροηλεκτρικά και νέες μονάδες και το πέτυχαν !!! Σήμερα ποιός είναι ο στόχος εκτός από το να ξεπουλήσουν να μειώσουν να καταστρέψουν; Ξεχάσαμε την μάχη της Ηλεκτρικής που διαδραματίστηκε στις 13 Οκτωβρίου 1944. Ήταν ένοπλη σύγκρουση στα πλαίσια προστασίας των υποδομών της πρωτεύουσας από τους υποχωρούντες Γερμανούς κατακτητές. Ε ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ σε αυτό το σημείο βρισκόμαστε! Ας μην πέσουμε αμαχητί. Κάποτε θα λογοδοτήσουμε έστω και με τον εαυτό μας. πρόεδρος Δ.Σ. ΕΤΕ ΔΕΗ ΚΕΡΚΥΡΑΣ  ΝΙΚΟΛΑΟΣ  ΜΑΝΔΥΛΑΣ

"Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου"


ΚΛΙΚΑΡΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕ FOLLOW ΣΤΟΝ ΠΑΡΛΑΠΙΠΑ


ΣΤΗΡΙΞΕ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ ΠΑΡΛΑΠΙΠΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ LIKE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις