Έφτασε ο καιρός καλέ μου πέφτουν οι ελιές και εργόσημο θα βάλεις θες και α δε θές!
Η εποχές άλλαξαν μια φορά ανε θυμάστε επιάνανε τσι ντέμπλες ή τσι χαχαλόβεργες! Εδά έχουμε πάει μερικά χρόνια μπροστά και πιάσαμε τα ελαιοραβδιστικά… και πολλά άλλα.
Ένα από αυτά είναι και το εργόσημο για αυτό και προστέθηκε στην αρχή τούτουνε του άρθρου η συνέχεια από την παλιά ωραία μαντινάδα που τραγουδεί ο Κώστας Μουντάκης.
Φέτος λένε ότι θα έχει τρεισήμισι ευρουλάκια το λάδι αν και πρέπει να δικαιολογήσεις και το κατούρημα που κάνεις στο χωράφι για να μη σε φορολογήσει το αριστερό μνημόνιο….. εν τω μεταξύ οι αγρότε μας είναι ήδη αφηνιασμένοι και ετοιμάζονται να γείρουνε στην Αθήνα για να δούνε ήντα θα ξετελέψουνε.
Ωστόσο ας ακούσουμε το τραγούδι του Μουντάκη που έχει αφήσει την δικιά του ξεχωριστή υπογραφή και για τα υπόλοιπα ο θεός βοηθός…..
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
AYTOI ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ... ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΚΑΤΑ!!! ΓΕΜΑΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟ!!!
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
Μάρω Κοντού: Αυτός είναι ο 93χρονος που προσπάθησε να μπει με μαχαίρι στο δωμάτιό της – Τι δηλώνει στην κάμερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου