Εδώ και αρκετά χρόνια έχω μια ευαισθησία και παθαίνω φαρυγγίτιδες και λαρυγγίτιδες, ειδικά τους κρύους μήνες του χειμώνα.
Ποτέ δεν έχω πάρει αντιβηχικά σιρόπια και κανένα άλλο φάρμακο.
Τις φλεγμονές αυτές, που συνήθως προέρχονται από ιώσεις, τις αντιμετωπίζω με τα θαυματουργά τσαγάκια που πίνω.
Φτιάχνω ένα έγχυμα με φασκόμηλο, θυμάρι, χαμομήλι και δεντρολίβανο. Όταν είναι έτοιμο, κάνω εισπνοές από τους ατμούς του εγχύματος και στη συνέχεια, αφού βάλω μερικές σταγόνες λεμόνι και λίγο μέλι, το πίνω ζεστό.
Αυτό το κάνω 3-4 φορές την μέρα και άλλες 5-6 κάνω γαργάρες με το ίδιο έγχυμα (Σε κανονική θερμοκρασία, όχι καυτό). Σε δύο μέρες έχουν υποχωρήσει τα συμπτώματα και την τρίτη είμαι περδίκι.
Εναλλακτικά μπορούν να μπουν στο έγχυμα και άλλα βότανα. Ένα επίσης θαυματουργό βότανο είναι η μολόχα, που μαλακώνει το λαιμό και το λάρυγγα.
Αν ο βήχας προέρχεται από βρογχικά μπορεί να προστεθεί μαντζουράνα ή και ρίγανη. Το σπαθόχορτο και το τίλιο είναι επίσης κατάλληλα, όπως και η λεβάντα (για αλλεργικό βήχα) και η μέντα αν έχετε κρυώσει (όχι για αυτούς που κάνουν ομοιοπαθητική).
Όποιο συνδυασμό χρησιμοποιήσετε θα δείτε αποτελέσματα, όμως πρέπει να έχει απαραίτητα φασκόμηλο και θυμάρι. Εναλλακτικά μπορείτε να φτιάξετε και σιρόπι, ειδικά για τα μικρά παιδιά που δυσκολεύονται να πιούν τσάι.
Ειδικά το θυμάρι το χρησιμοποιούμε σε όλα τα προβλήματα του αναπνευστικού: Θυμάρι: εξολοθρεύει τα μικρόβια σε λιγότερο από μία ώρα!!
Φτιάξτε ένα δυνατό έγχυμα από τα παραπάνω βότανα (όλα μαζί ή συνδυάστε κάποια) και ανακατέψτε το με μέλι σε αναλογία 2:1 (2 μέρη έγχυμα – 1 μέρος μέλι).
Το φυσικό μας σιρόπι είναι έτοιμο και πίνετε άφοβα 5 φορές την μέρα από 1-2 κουταλάκια.
Πηγή
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ-ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ-ΤΣΑΦΟ-ΣΤΑΣΣΗ !! Για αυτο το ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ,ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ,ΚΑΤΑ ΤΗΣ Ε...
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΡΕΞΕΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ!!!! ΠΟΣΑ ΚΟΡΟΪΔΑ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου