«Aν ήμουν ο διοικητής της κεντρικής Τράπεζας της Γερμανίας θα ανησυχούσα για τις γερμανικές τράπεζες» δήλωσε σήμερα το απόγευμα
ο Ιταλός πρωθυπουργός Ματτέο Ρέντσι σε συνέντευξη που παραχώρησε στην τηλεόραση της Rai.
«Η περίοδος κατά την οποία μας έδιναν μαθήματα τελείωσε. Ο Γερμανός διοικητής διέθεσε 247 δισεκατομμύρια ευρώ και εύχομαι να είναι αρκετά για τις τράπεζές τους. Ο διοικητής έχει τόσα προβλήματα με τα οποία να ασχοληθεί. Όσο λιγότερο ασχολείται με την Ιταλία, τόσο καλύτερα» συμπλήρωσε ο Ιταλός κεντροαριστερός πρωθυπουργός.
Σε ότι αφορά την πρόθεση της Αυστρίας να αυξήσει τους ελέγχους στο συνοριακό πέρασμα του Μπρένερ και να στήσει, ενδεχομένως, φράγμα για να αποτρέψει τυχόν μεταναστευτική ροή από την Ιταλία, ο Ρέντσι τόνισε:
«Αυτή της Αυστρίας είναι προπαγάνδα. Συνεχίζουν μια επικοινωνιακή εκστρατεία- διότι δεν κάνουν τίποτα το συγκεκριμένο- λόγω του ότι βρίσκονται σε προεκλογική περίοδο», είπε ο επικεφαλής του ιταλικού κεντροαριστερού «Δημοκρατικού Κόμματος».
«Η Ιταλία διαθέτει επιτέλους κυβερνητική σταθερότητα και αυτό μας επιτρέπει να εισακουσθούμε σε ότι αφορά το μεταναστευτικό», ολοκλήρωσε ο επικεφαλής της κυβέρνησης της Ρώμης.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
AYTOI ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ... ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΚΑΤΑ!!! ΓΕΜΑΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟ!!!
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
Μάρω Κοντού: Αυτός είναι ο 93χρονος που προσπάθησε να μπει με μαχαίρι στο δωμάτιό της – Τι δηλώνει στην κάμερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου