Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2017

Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ Η ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΕΝΟΣ BRAND

Αrt2452 Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2017 
Xατζηαναγνώστου Γιώργος

Η σκληρή καθημερινή επιχειρησιακή δραστηριότητα σε ένα άκρως παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον,

απαιτεί αν όχι επιβάλει την δημιουργία,αλλά και την καθημερινή υποστήριξη ενός διακριτικού τίτλου (brand).
Σε μια εποχή Ελληνική όπου το 80% των σημερινών πολύ μικρών Ελληνικών επιχειρήσεων έχει χάσει την φορολογική και ασφαλιστική του ενημερότητα, ο επαναπροσδιορισμός του διακριτικού τίτλου είναι αναγκαίος αλλά και απαραίτητος.

Είτε πρόκειται λοιπόν για την νέα νεοφυή επιχείρηση,είτε για μια υφιστάμενη με τα όποια προβλήματα της το "νέο" brand δίνει το στίγμα ενός ζωντανού οργανισμού,όπου αξιόμαχα διεκδικεί με βάση τον στρατηγικό του σχεδιασμό ,τα μερίδια του ,στην στοχευμένη και προσδιορισμένη επιχειρηματικά αγορά του κλάδου του. 

Ο σχεδιασμός του σήματος,ο ονομαστικός του τίτλος,η βοηθητική του περιγραφή,η ηλεκτρονική του διασύνδεση κ.α. είναι μία επίπονη και πολύπλευρη προσπάθεια,που ξεφεύγει από τα μέχρι πρότινος όρια ενός γραφίστα ,ενός ταμπελά,ή μιας τυχαίας και ευκαιριακής άποψης ενός περαστικού.

Οι Βrand managers που αναλαμβάνουν την δημιουργία,αλλά και την υποστήριξη ενός νέου λογότυπου ,οφείλουν να έχουν βαθιά...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ (ΕΔΩ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις