Επισπεύδονται οι διαδικασίες από τους δικηγόρους τους. Ελπίδες για θετικές εξελίξεις ενδεχομένως και σήμερα.
Εξελίξεις αναμένονται, ίσως και εντός της ημέρας, στο θέμα των δυο Ελλήνων στρατιωτικών
που κρατούνται στις φυλακές της Αδριανούπολης.
Παρότι οι δυο Τούρκοι δικηγόροι των δυο αξιωματικών μας είχαν προγραμματίσεις να επισκεφτούν το δικαστήριο της Αδριανούπολης την Παρασκευή, αυτό θα γίνει σήμερα, δημιουργώντας προσδοκίες για θετικές εξελίξεις, όπως μεταδίδει η ανταποκρίτρια του ΑΝΤ1 στην Τουρκία, Μαρία Ζαχαράκη.
Οι δικηγόροι θα ζητήσουν ξανά την απελευθέρωσή τους, υποβάλλοντας ένσταση και πάλι, όπως έχουν δικαίωμα από το νόμο, επί της απόφασης του δικαστηρίου που διέταξε την προφυλάκιση (έχουν δικαίωμα για μια ένσταση το μήνα και η προηγούμενη είχε γίνει στις 26 Φεβρουαρίου). Οι δυο αξιωματικοί μας δεν θα πάνε στο δικαστήριο.
Αν σήμερα αφεθούν ελεύθεροι τότε:
1. Ενδέχεται να τους τοποθετήσουν βραχιολάκι, ώστε να μην βγουν από τη χώρα
2. Να υπάρξει όρος να εμφανίζονται στο δικαστήριο μία φορά τη βδομάδα
3. Να υπάρξει χρηματική ποινή
Ο τουρκικός τύπος δεν αναφέρει τίποτα προς το παρόν, για τις εξελίξεις αυτές.
ΤΩΡΑ: ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ - ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΡΕΥΝΗΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
AYTOI ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ... ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΚΑΤΑ!!! ΓΕΜΑΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟ!!!
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
Σοβαροί τριγμοί και ραγδαίες εξελίξεις στο εσωτερικό του κόμματος «ΕΛΠΙΔΑ για τη Δημοκρατία», με διαδοχικές αποχωρήσεις στελεχών και μελών...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου