ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΒΑΣΗ
1 πακέτο μπισκότα πτι-μπερ (σπασμένα σε κομμάτια)
ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΑ ΚΡΕΜΑ
4 κούπες των (250 ml) γάλα
1 βιτάμ (250 γρ)
6 κουταλιές σούπας ζάχαρη
6 κουταλιές σούπας κορν-φλάουρ
80 γρ κουβερτούρα
1 κ.σ γεμάτη μερέντα
ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΥΚΗ ΚΡΕΜΑ
1 κουτί τενεκεδένιο Morfat σαντιγύ (παγωμένο από το ψυγείο)
1 ζαχαρούχο γάλα (μπορείτε να βάλετε το μισό για πιο άγλυκη γεύση)
1 βανίλια
Μερέντα για το στόλισμα
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε μια φόρμα τσέρκι αποσπώμενη 26-28 εκ.ρίχνω τα μπισκοτα.
Σε μια κατσαρόλα ρίχνω το γάλα και το κορν φλάουρ και ανακατεύω να λιώσει.
Επειτα ανοίγω τη φωτιά,προσθετω τη ζάχαρη το βιτάμ και ανακατεύω συνεχώς μέχρι να δέσει η κρέμα.Όταν δέσει κατεβάζω από τη φωτιά και προσθέτω τη σοκολάτα και τη μερέντα.
Αδειάζω την καυτή κρέμα πάνω από τα μπισκότα.Σκεπάζω με μεμβράνη την επιφάνεια για να μην κάνει ”πέτσα” και αφήνω να κρυώσει.Όταν κρυώσει την βάζω στο ψυγείο να παγώσει καμιά ώρα.
Χτυπάω το morfat να φουσκώσει και προσθέτω το ζαχαρούχο λίγο λίγο χτυπώντας.
Ρίχνω και τη βανίλια και αδειάζω την λευκή κρέμα,πάνω από τη σοκολατένια κρέμα.Βάζω στο ψυγείο τουλάχιστον 3-4 ώρες, ή όλη νύχτα.
Ξεφορμάρεται πανεύκολα ξεχωρίζοντας τα τοιχώματα γύρω γύρω με ένα μαχαίρι.
Τα μπισκότα μαλακώνουν από την κρέμα.Γαρνίρω με λιωμένη Μερέντα και τριμμένα μπισκότα αν θέλω!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ-ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ-ΤΣΑΦΟ-ΣΤΑΣΣΗ !! Για αυτο το ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ,ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ,ΚΑΤΑ ΤΗΣ Ε...
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
Επεισοδιακή ήταν μία βάπτιση σε χωριό του Ηρακλείου, στην Κρήτη, όπου ο ιερέας διέκοψε εξοργισμένος το μυστήριο και έδιωξε από την εκκλησί...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου