Δευτέρα 28 Απριλίου 2025

Ανάρτηση Χαρίτση για το υπουργικό μετά τα σενάρια για παραίτηση: Ομολογία ενοχής από Μητσοτάκη και «καθρεφτάκια για ιθαγενείς»


 Εν μέσω σεναρίων περί παραίτησής του από την προεδρία του κόμματος, τα οποία συνεργάτες του διέψευσαν, ο Αλέξης Χαρίτσης με ανάρτησή του για το υπουργικό, στέλνει ένα μήνυμα επιστροφής στη δράση ύστερα από την δεκαπενθήμερη «αφωνία» του.

Στην ανάρτησή του για τα όσα παρουσιάστηκαν σήμερα στο υπουργικό για τον σιδηρόδρομο κάνει λόγο για «ομολογία ενοχής» στο βαθμό που ο πρωθυπουργός «ομολογεί ότι ο σιδηρόδρομος δεν ήταν ασφαλής και 26 ολόκληρους μήνες μετά το έγκλημα στα Τέμπη εξακολουθεί να μην είναι ασφαλής».

Σημειώνει επίσης την αναφορά περί εφαρμογής μοντέλου ΔΕΗ, στον σιδηρόδρομο, λέγοντας πως  «μόνο ανήσυχοι μπορούμε να είμαστε», ενώ όσον αφορά το σύστημα γεωεντοπισμού κάνει λόγο για «καθρεφτάκια για ιθαγενείς».

Αναλυτικά η ανάρτηση του προέδρου της Νέας Αριστεράς, για το υπουργικό Συμβούλιο:

«Το σημερινό υπουργικό συμβούλιο δεν είναι τίποτε άλλο από ομολογία ενοχής.

Ο κ. Μητσοτάκης ομολογεί ότι ο σιδηρόδρομος δεν ήταν ασφαλής και 26 ολόκληρους μήνες μετά το έγκλημα στα Τέμπη εξακολουθεί να μην είναι ασφαλής.

Το σύστημα ETCS, για τη λειτουργία του οποίου μέχρι σήμερα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος επανειλημμένα και συνειδητά παραπλανά τους πολίτες, μαθαίνουμε επιτέλους ότι ακόμα δεν λειτουργεί.

Ακούγοντας δε για «μοντέλο της ΔΕΗ» που η κυβέρνηση θέλει να εφαρμόσει και στον ΟΣΕ, μόνο ανήσυχοι μπορούμε να είμαστε. Η ΔΕΗ του κ. Μητσοτάκη απώλεσε τον δημόσιο και τον κοινωνικό χαρακτήρα της, συμμετέχει στο καρτέλ ενέργειας και την πληρώνει ακριβά ο κάθε πολίτης που στενάζει για να βγάλει τον μήνα ενώ τα υψηλόβαθμα στελέχη της πλουτίζουν από παχυλούς μισθούς και μπόνους.

Μετά τα επικοινωνιακά παιχνίδια και τη στρεψοδικία τώρα και «καθρεφτάκια για τους ιθαγενείς».

Ο αρμόδιος Υπουργός παρουσιάζει ψηφιακά εργαλεία, όπως το περίφημο σύστημα γεωεντοπισμού, την εποχή που ο καθένας μπορεί να δει πού βρίσκεται το πακέτο κούριερ ή το γεύμα κι ο καφές που έχει παραγγείλει.

Ας το πούμε καθαρά: ο σιδηρόδρομος ουδέποτε αποτέλεσε προτεραιότητα για την κυβέρνηση της ΝΔ. Με κατεστραμμένες και απαξιωμένες δημόσιες υποδομές, υποχρηματοδότηση, υποστελέχωση και περαιτέρω ιδιωτικοποίηση, ο σιδηρόδρομος δεν γίνεται ασφαλής.

Μετά από 2,5 χρόνια ο κ. Μητσοτάκης πανηγυρίζει που θα υπογραφούν συμβάσεις για την αποκατάσταση των ζημιών του σιδηροδρομικού δικτύου από τον Daniel;

Στον έκτο χρόνο διακυβέρνησης θυμήθηκε ο κ. Μητσοτάκης ότι η Hellenic Train πρέπει να κάνει επενδύσεις;

Κύριε Μητσοτάκη, ευχαριστούμε αλλά δεν θα πάρουμε!

Απαιτούμε και αγωνιζόμαστε για έναν ενιαίο δημόσιο σιδηρόδρομο, σύγχρονο και ασφαλή.

Που θα αποτελέσει το περιβαλλοντικό και οικονομικό μέσο μεταφοράς των εργαζόμενων, των φοιτητών, του κάθε πολίτη αυτής της χώρας που δεν ανήκει στους ευνοούμενους της κυβέρνησης Μητσοτάκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις