Τρίτη 24 Ιουνίου 2025

AΠOKAΛYΨH - 18 Δεκαοχτώ (και κάτι) εκατομμύρια για τα… «καλά νέα» του Χαρδαλιά;

 


Δεν είναι τρολ! Είναι μια ωραιότατη απόφαση που φιγουράρει στη Διαύγεια και μυρίζει… καμπάνια από μακριά. Ο λόγος; Το εντυπωσιακό ποσό των 18,7 εκατομμυρίων ευρώ που ενέκρινε η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας για να «στηρίξει» επικοινωνιακά το έργο της Περιφέρειας Αττικής. Ναι, καλά διαβάσατε. Πάνω από 9 εκατομμύρια τον χρόνο – έτσι, για να μαθαίνουμε τι κάνει ο κ. Χαρδαλιάς.

Και κάπου εδώ, ο απλός πολίτης αναρωτιέται… μήπως πρέπει να νιώσουμε ευγνώμονες που υπάρχουν πινακίδες, banners και διαφημίσεις για κάθε πεζοδρόμιο που στρώθηκε και κάθε λάμπα που άλλαξε;

Η επικοινωνία, λέει, είναι βασικό εργαλείο. Σύμφωνοι. Αλλά 18.716.538 ευρώ για να «επικοινωνηθεί» η δουλειά που –θεωρητικά– οφείλει να γίνεται έτσι κι αλλιώς; Δηλαδή για να μας πουν ότι ο δρόμος που περνάμε κάθε μέρα φτιάχτηκε… χάρη στη διορατικότητα της Περιφέρειας;

Το πιο γλυκό σε όλα αυτά; Κανείς δεν μας εξήγησε πού ακριβώς θα πάνε τόσα λεφτά, ποιος τα αναλαμβάνει, και ποια ακριβώς “προβολή” αγοράζουμε με αυτό το budget. Ένα social post για ένα ρέμα που καθαρίστηκε ή ένα πανάκριβο τηλεοπτικό σποτ με το σλόγκαν «η Περιφέρεια δίπλα στον πολίτη»;

Όλα αυτά, φυσικά, συμβαίνουν την ώρα που οι κάτοικοι της Αττικής πληρώνουν από την τσέπη τους για βασικές ανάγκες, από μετακινήσεις μέχρι ασφάλεια. Αλλά για την «εικόνα» της Περιφέρειας – λεφτά υπάρχουν.

Το αν αυτή η εικόνα αντανακλά την πραγματικότητα ή είναι καλοστημένη βιτρίνα… ε, θα φανεί στο μοντάζ. Μέχρι τότε, κρατήστε σημειώσεις – γιατί κάθε like πλέον κοστίζει ακριβά.

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις