Κωνσταντίνος Αρβανίτης
"ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ"
ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΑ ΠΟΙΝΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ, ΓΡΑΦΤΗΚΕ
Ο ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΤΗΣ 4-ΕΤΟΥΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ ΜΟΥ,
ΜΕ ΠΟΙΝΗ ΦΥΛΑΚΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ ΜΟΥ.
"ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ"
ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΑ ΠΟΙΝΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ, ΓΡΑΦΤΗΚΕ
Ο ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΤΗΣ 4-ΕΤΟΥΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ ΜΟΥ,
ΜΕ ΠΟΙΝΗ ΦΥΛΑΚΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ ΜΟΥ.