Ο Γιάννης Μπουτάρης σε δηλώσεις του, τόνισε θα κάνει παρέμβαση τόσο στον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, όσο και στον υπουργό Εσωτερικών Πάνο Σκουρλέτη,
υπέρ των 90 εργαζομένων της ΕΥΑΘ. Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης θέλει με αυτό τον τρόπο να εκμεταλλευτεί την παρουσία τους στην συμπρωτεύουσα με αφορμή το Περιφερειακό συνέδριο για την παραγωγική ανασυγκρότηση της Κεντρικής Μακεδονίας, δήλωσε πως θα κάνει ο Γιάννης Μπουτάρης, υπέρ των 90 συμβασιούχων εργαζομένων της ΕΥΑΘ.
Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, μιλώντας στο σημερινό δημοτικό συμβούλιο, είπε πως είναι συναισθηματικά δεμένος με την ΕΥΑΘ, καθώς ο πεθερός του υπήρξε ο πρώτος γενικός διευθυντής της εταιρίας το 1958. "Οι άνθρωποι δούλευαν τόσα χρόνια και πρέπει να κάνουμε ό,τι μπορούμε γι αυτούς. Θα κάνω παρέμβαση στον κ. Σκουρλέτη και στον πρωθυπουργό για νομοθετική ρύθμιση. 'Εχει ξαναγίνει σε άλλες περιπτώσεις και δεν τίθεται θέμα ειδικής μεταχείρισης" είπε ο δήμαρχος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι νωρίτερα στο δημοτικό συμβούλιο, οι συμβασιούχοι εργαζόμενοι της ΕΥΑΘ πραγματοποίησαν παρέμβαση, υπογραμμίζοντας πως ο αγώνας τους θα συνεχιστεί μέχρι την τελική δικαίωση και επιστροφή τους στην εργασία. Στο πλευρό τους στάθηκε και ο πρόεδρος του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Θεσσαλονίκης, Παναγιώτης Τσαραμπουλίδης.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
AYTOI ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ... ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΚΑΤΑ!!! ΓΕΜΑΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟ!!!
-
Σοβαροί τριγμοί και ραγδαίες εξελίξεις στο εσωτερικό του κόμματος «ΕΛΠΙΔΑ για τη Δημοκρατία», με διαδοχικές αποχωρήσεις στελεχών και μελών...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου