Κυριακή 26 Νοεμβρίου 2023

Mεγάλη αποκάλυψη για τα σούπερ μάρκετ: Mήπως την έχεις πατήσει με αυτό και δεν το ξέρεις;

 


Το υπ. Ανάπτυξης τα έχει «βάλει» με τα σούπερ μάρκετ και τους τρόπους με τους οποίους κοροϊδεύουν τους καταναλωτές.

Εδώ και αρκετές ημέρες έχει ανοίξει μία μεγάλη συζήτηση γύρω από τις προσφορές 1+1 και κατά πόσο είναι απάτη, ενύ υπήρξαν δημοσιεύματα που έκαναν λόγο για κυβερνητική παρέμβαση ώστε να καταργηθούν σε ένα ποσοστό τουλάχιστον.

Ο υπουργός Ανάπτυξης, κ. Κώστας Σκρέκας ανέφερε πως σε καμία περίπτωση δεν εξετάζεται η ολοκληρωτική κατάργηση των προσφορών τύπου «1+1 δώρο» στα σούπερ μάρκετ, όμως το σίγουρο είναι πως χρειάζονται προσοχή.

«Το σχέδιο που επεξεργάζεται αφορά τις παραπλανητικές προσφορές «που εμφανίζονται ως δελεαστικές ενώ με μια απλή μαθηματική πράξη διαπιστώνουμε ότι πρόκειται για τρικ». Ο υπουργός υπογραμμίζει την σημασία του ενημερωμένου καταναλωτή στη διαμόρφωση των τιμών και στην προσπάθεια για την καταπολέμηση της ακρίβειας. Από κοινού θα δημιουργήσουμε ένα «ανάχωμα» στην αισχροκέρδεια, σημειώνει ο Κ. Σκρέκας.

Οι φήμες που διακινούνταν και αφορούσαν τις προσφορές που αγοράζει η πλειοψηφία του καταναλωτικού κοινού είχε να κάνει με τις προσφορές στα ράια του 1+1. Το υπουργείο Ανάπτυξης εξετάζει πλαφόν στις προσφορές, τόσο σε όγκο όσο και σε αξία, προκειμένου να ενσωματωθεί στις τελικές τιμές μέρος των κονδυλίων που δαπανούν κάθε χρόνο οι προμηθευτές για προωθητικές ενέργειες και έτσι να δούμε μόνιμες μειώσεις στα ράφια.

Αν και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης, ξεκαθάρισε ότι «σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να καταργηθούν οι προσφορές 1+1, ούτε καμία προσφορά, ούτε θα μπορούσε ποτέ η κυβέρνηση να παρέμβει στον τρόπο που η κάθε εταιρεία επιλέγει να προωθεί τα προϊόντα της και τον τρόπο που επιλέγουν οι καταναλωτές να τα αγοράζουν», η επιχείρηση «καθαρές τιμές» από την πλευρά του υπουργείου Ανάπτυξης συνεχίζει να βρίσκεται σε υψηλή προτεραιότητα.

Το βασικό ζητούμενο είναι να μειωθούν μόνιμα οι τιμές στο ράφι, με τους καταναλωτές να μπορούν συγκρίνουν με ευκολία το πόσο πωλούνται τα προϊόντα στις διάφορες αλυσίδες, καθώς και να επιτευχθεί μεγαλύτερη διαφάνεια στις σχέσεις μεταξύ προμηθευτών και λιανεμπόρων.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις