Δευτέρα 5 Μαΐου 2025

Φρίκη σε σχολείο στην Αχαΐα, απίστευτες καταγγελίες για γυμνασιάρχη – Βάζει μαθητές να ζητούν γονατιστοί συγγνώμη – «Θα καθαρίζω Kρεμμύδι για να βλέπω και δάκρυα»

 


Απίστευτες μεθόδους τιμωρίας και παραδειγματισμού σε βάρος των μαθητών φέρεται να χρησιμοποιεί διευθύντρια σχολείου λίγο έξω από την Πάτρα.

Σύμφωνα με τις καταγγελίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας η διευθύντρια γυμνασίου ζητά από τις μαθητές να γράψουν 20 φορές της φράση «τον κουτό και τον χωριάτη ξένη έννοια τον τρώει», ενώ να τους βάζει να γονατίζουν και να ζητούν συγγνώμη όταν προβαίνουν σε κάποιο ατόπημα.

Σύμφωνα με την pelop.gr όλα τα παραπάνω έχουν καταγραφεί από τις αρμόδιες Αρχές της εκπαίδευσης κι έχει συσταθεί φάκελος ο οποίος πριν από το Πάσχα εστάλη στο υπουργείο Παιδείας χωρίς μέχρι στιγμής να έχει υπάρξει καμία αντίδραση.

Τι λέει η διευθύντρια της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας

«Από την πλευρά μας έχουμε πράξει όλα όσα προβλέπονται ξεκινώντας από συστάσεις και ακολούθως σε κλήσεις για εξηγήσεις. Όλο το υλικό που συγκεντρώσαμε το παραπέμψαμε για περαιτέρω διερεύνηση στην Περιφερειακή Διεύθυνση της Εκπαίδευσης όσο και στο υπουργείο Παιδείας απ’ όπου περιμένουμε τις σχετικές ενέργειες» δήλωσε στην εφημερίδα «Πελοπόννησος» η διευθύντρια της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας Ευγενία Πιερρρή.

Όπως προκύπτει από τις αναφορές σχολικών παραγόντων αλλά και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων –τα οποία έχει στη διάθεσή της pelop.gr- παρ’ ότι έγιναν προσπάθειες προς τη συγκεκριμένη διευθύντρια να διορθώσει τη συμπεριφορά της φέρεται να συνεχίζει τα «παιδαγωγικά ατοπήματα, αυθαιρεσίες και διοικητικές παρατυπίες».

Τι καταγγέλλει ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων

Στην καταγγελία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων αναφέρεται μεταξύ πολλών άλλων ότι: «Η κ… κάνει καθημερινά ψυχολογικό εκβιασμό στους μαθητές. Γράφει προσβλητικά σημειώματα σε παιδιά αποκαλώντας τα ”χωριάτες”, τους μειώνει και τους κάνει να νιώθουν άβολα. Βάζει τιμωρία στα παιδιά να γράψουν 20 φορές το κείμενο: ”Τον κουτό και τον χωριάτη ξένη έννοια τον τρώει”. Ζητά από τους γονείς να υπογράψουν χαρτί ”πώς δεν έχουν πρόβλημα με τη διευθύντρια και ότι είναι εξαιρετική εκπαιδευτικός”».

Ενδεικτικά είναι επίσης και τα όσα έχουν καταγράψει στις αναφορές τους εκπαιδευτικοί παράγοντες. Παραθέτουμε απόσπασμα της αναφοράς σχολικών παραγόντων οι οποίοι πήγαν για να ελέγξουν την αλήθεια ή μη των καταγγελιών, στην οποία σημειώνεται «…απευθυνθήκαμε στη διευθύντρια του σχολείου κ…προκειμένου να μας ενημερώσει σχετικά. Η ίδια μας ενημέρωσε ότι κατά τη διάρκεια του μαθήματος χημείας (διδάσκουσα η κ…) ένας μαθητής διέκοψε το μάθημα και ρώτησε την καθηγήτρια τι ύψος έχει. Όταν η καθηγήτρια ενημέρωσε τη διευθύντρια για το περιστατικό, εκείνη ζήτησε από τον μαθητή να γονατίσει μπροστά στην καθηγήτρια και να ζητήσει συγγνώμη… Όταν επισημάναμε στη διευθύντρια ότι το ”γονάτισμα” των μαθητών / τριών δεν συνιστά παιδαγωγικό μέτρο, αντέδρασε έντονα λέγοντας τα εξής: ”Δεν γονατίζουμε στα Αγια των Αγίων;”, ”το γονάτισμα όχι μόνο θα το εφαρμόσω, αλλά και θα καθαρίζω και ένα κρεμμύδι ταυτόχρονα, ώστε να βλέπω και δάκρυα”. Διαπιστώσαμε ότι οποιαδήποτε περαιτέρω παρέμβασή μας στο ζήτημα αυτό με δεδομένη την εκρηκτική και προσβλητική απέναντί μας αντίδραση της διευθύντριας δεν είχε κανέναν νόημα».

Η έγγραφη τιμωρία των μαθητών την οποία επισυνάπτουν οι γονείς στην καταγγελία τους

Στην ίδια αναφορά περιγράφονται και «εκδικητικές συμπεριφορές» εις βάρος εκπαιδευτικών που δεν υπάκουσαν στις αυθαιρεσίες της. Η αναφορά καταλήγει με την επισήμανση: «Όσα προσπαθήσαμε να επισημάνουμε στην κ… για τον ρόλο της διευθύντριας ενός σχολείου, θεωρούμε ότι δεν έγιναν κατανοητά, ούτε αποδεκτά. Μας ξεπροβόδισε λέγοντας με ένταση ”θα πάνε όλοι με τα νερά μου, όπως έκανα κι εγώ τόσα χρόνια με τους διευθυντές μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις