Στον κόσμο του ελληνικού Τύπου, μια μεγάλη αλλαγή φαίνεται να μαγειρεύεται και το παρασκήνιο φλέγεται. Οι συζητήσεις ανάμεσα στον Βαγγέλη Μαρινάκη και τον Δημήτρη Μελισσανίδη δεν αφορούν απλώς το μέλλον μερικών εφημερίδων, αλλά την ίδια την καρδιά της διανομής… τη δημιουργία ενός νέου πρακτορείου που υπόσχεται να αλλάξει τα πάντα.
Το νέο σχήμα δεν θα είναι μια απλή «εταιρική σύμπραξη». Στόχος του είναι να στήσει ένα σύγχρονο, ευέλικτο μοντέλο διανομής που θα ελέγχει πώς, πότε και με ποιο κόστος φτάνει η εφημερίδα στο περίπτερο.
Και σαν να μην έφτανε αυτό, στο τραπέζι έπεσε η ιδέα για κατάργηση του φύλλου του Σαββάτου. Αν υλοποιηθεί, οι αναγνώστες θα βλέπουν από το πρωί του Σαββάτου όλες τις κυριακάτικες εκδόσεις να κυκλοφορούν μαζί σε «διπλό πακέτο». Έτσι, το νέο πρακτορείο θα συνδέσει το όνομά του όχι μόνο με την αλλαγή στη διανομή, αλλά και με την ανατροπή μιας παράδοσης δεκαετιών.
Οι εκδότες το βλέπουν ως ευκαιρία για μείωση κόστους και καλύτερη διαχείριση logistics. Όμως, στο παρασκήνιο υπάρχουν αντιδράσεις. Κάποιοι φοβούνται ότι ένα νέο πρακτορείο με τόσο ισχυρούς μετόχους θα συγκεντρώσει υπερβολική δύναμη. Άλλοι θεωρούν ότι θα δοθεί μια δεύτερη πνοή στον Τύπο, που εδώ και χρόνια παλεύει με πτώση κυκλοφοριών και κόστος διανομής.
Το σίγουρο είναι ένα, το νέο πρακτορείο δεν είναι απλά μια επιχειρηματική κίνηση. Είναι μια στρατηγική βόμβα που μπορεί να ξαναγράψει τους κανόνες του παιχνιδιού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου