Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Δημήτρης Αβραμόπουλος: «Δεν φοβάμαι Tίποτα - Tο ένταλμα σύλληψης είναι άκυρο»

 


«Δεν κλήθηκα ποτέ να δώσω εξηγήσεις» τόνισε ο Δημήτρης Αβραμόπουλος σε νέες δηλώσεις του στη «σκιά» του εντάλματος σύλληψης των βελγικών αρχών, το οποίο έφτασε χθες στη Βουλή, για εμπλοκή του στην υπόθεση Qatar Gate.

«Όλη η ιστορία είναι μία μπούρδα», είπε ο ίδιος χαρακτηριστικά, μιλώντας στον ΣΚΑÏ το πρωί της Τετάρτης (24/06) και τονίζοντας ότι «το ένταλμα είναι της βελγικής αστυνομίας».

«Δεν φοβάμαι τίποτα», επεσήμανε, υπογραμμίζοντας ότι «το ένταλμα σύλληψης είναι άκυρο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις