ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ
ΓΙΩΡΓΟΥ Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ 2012
Η χρονιά που φεύγει ήταν για όλους μια δύσκολη χρονιά.
Η πατρίδα μας πάλεψε να υπερασπιστεί την ίδια της την ύπαρξη.
Παρά τις μεγάλες δυσκολίες, συλλογικές, αλλά και προσωπικά, για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα, για κάθε οικογένεια, έχουμε καταφέρει μέχρι σήμερα να στεκόμαστε όρθιοι.
Έχουμε ακόμα δρόμο, αγώνα και πολύ προσπάθεια μπροστά μας.
Έχουμε όμως παράλληλα, αποφασιστικά και όλοι μαζί, βάλει τις βάσεις και τις προϋποθέσεις για να βγούμε από την κρίση. Και να είμαστε σε θέση να ανοίξουμε μια νέα σελίδα για την Ελλάδα.
Μέσα από τον καθημερινό αγώνα, το 2011, ήταν μια χρονιά που μας έκανε όλους σοφότερους ως πολίτες και ως κοινωνία.
Μέσα από τον καθημερινό αγώνα, κατακτάμε και την προσωπική και την συλλογική μας αυτογνωσία.
Κάθε μέρα, όλο και περισσότερο, γίνεται ξεκάθαρο ότι πρέπει να συνεχίσουμε τον αγώνα για να αλλάξουμε τόσα πολλά στη χώρα μας, να αναδείξουμε ό,τι καλύτερο διαθέτουμε, να στηρίξουμε κάθε δημιουργική πρωτοβουλία, ώστε να στεκόμαστε αυτόνομα στις δικές μας παραγωγικές δυνάμεις.
Κάθε μέρα θα γίνεται όλο και πιο ξεκάθαρο ότι η Ελλάδα διαθέτει αξιολογότατο ανθρώπινο δυναμικό, φυσικό πλούτο, άπειρες δυνατότητες, αρκεί όλα αυτά να τα διαχειριζόμαστε μέσα από μια πολιτεία ευνομίας, ισότητας, δικαίου. Να αξιοποιούμε με τρόπο συλλογικό, για το κοινό καλό, τον πλούτο και τις δυνατότητες που μας δίνει η Ελλάδα, αναδεικνύοντας την αξία μας και τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα.
Και με τον τρόπο αυτό, να εγγυηθούμε στις νέες γενιές το δικαίωμα να ζήσουν σε μια Ελλάδα χωρίς εξαρτήσεις και σε μια κοινωνία ποιοτικής ανάπτυξης, διαφάνειας, δικαιοσύνης και αλληλεγγύης.
Η χρονιά που έρχεται, το 2012, θα πρέπει να είναι χρονιά μεγάλης συλλογικής προσπάθειας.
Η πρόκληση να κινητοποιήσουμε τις δυνάμεις μας είναι μεγάλη, αλλά παραμένω αισιόδοξος ότι μπορούμε με σκληρή προσπάθεια να τα καταφέρουμε.
Σε αυτή τη δύσκολη μετάβαση και η πολιτεία και ο καθένας μας, ως κοινωνία συνολικά, πρέπει να δείξουμε την ευαισθησία που απαιτούν οι καιροί μας προς κάθε πολίτη, φροντίζοντας όλοι να σταθούμε δίπλα σε κάθε συνάνθρωπό μας που μας έχει ανάγκη.
Θέλω να ευχηθώ σε όλους καλή χρονιά, με υγεία και πρόοδο.
Το 2012 να είναι μια χρονιά, που θα ανοίξει νέους ορίζοντες για την πατρίδα μας, για όλους τους Έλληνες, για μας και τα παιδιά μας.
ΠΗΓΗ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ-ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ-ΤΣΑΦΟ-ΣΤΑΣΣΗ !! Για αυτο το ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ,ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ,ΚΑΤΑ ΤΗΣ Ε...
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
Επεισοδιακή ήταν μία βάπτιση σε χωριό του Ηρακλείου, στην Κρήτη, όπου ο ιερέας διέκοψε εξοργισμένος το μυστήριο και έδιωξε από την εκκλησί...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου