Όποιος δεν περάσει ΚΤΕΟ μέχρι το τέλος του χρόνου θα πληρώσει πρόστιμο 150 ευρώ που θα εισπραχθεί μέσω εφορίας. Αυτά τα χρήματα δεν θα περάσουν από τα δημόσια ταμεία, αλλά θα
καταλήξουν σε τσέπες Γερμανών και Γάλλων που έχουν αγοράσει τα ελληνικά ΚΤΕΟ. Διαβάστε τι έγραφε το spirospero στις 27 Νοέμβριου 2015.
Για να περάσει ΚΤΕΟ ένα αυτοκίνητο πληρώνει 50 ευρώ στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ που έχουν περάσει πλέον στα χέρια Γερμανών και Γάλλων. Από τα 50 ευρώ το κράτος εισπράττει μόνο 1 ευρώ. Τα άλλα τα «τσεπώνουν» οι Γερμανοί και οι Γάλλοι.
Στα δημόσια ΚΤΕΟ πληρώναμε 40 ευρώ το αυτοκίνητο με παράβολο στην εφορία και τα χρήματα τα εισέπραττε το κράτος.
Επί Σαμαρά υπογράψαμε συμφωνία με τους τοκογλύφους να κλείσουν τα δημόσια ΚΤΕΛ (έχει μείνει ένα στον Χολαργό) και να μείνουν μόνο τα ιδιωτικά, τα οποία στη συνέχεια αγοράστηκαν από Γερμανούς κυρίως και Γάλλους.
Οι ετήσιες εισπράξεις είναι τεράστιες και τα χρήματα των Ελλήνων ταξιδεύουν σε Γερμανία και Γαλλία. Οι τοκογλύφοι έχουν επιβάλλει ακόμα και τα αυτοκίνητα του Δημοσίου να περνούν ΚΤΕΟ από τα ιδιωτικά και όχι τα Δημόσια.
Γι” αυτή την τεράστια κομπίνα κανείς δεν έχει μιλήσει ακόμη. Ούτε αυτοί που την υπέγραψαν, ούτε αυτοί που την εφαρμόζουν, αλλά ούτε και εκείνοι που την καταψήφισαν.
Από τα δημόσια ΚΤΕΟ όλα τα χρήματα έφταναν στον κρατικό προϋπολογισμό και στον πολίτη στοίχιζε 10 ευρώ λιγότερο.
Από τα ιδιωτικά το κράτος εισπράττει, βάση της συμφωνίας, μόνο 1 ευρώ και τα χρήματα τα καρπούνται τα ξένα funds.
Μπορεί να εξηγήσει κανείς αρμόδιος γιατί υπογράψαμε τέτοια αθλιότητα;
spirospero
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ-ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ-ΤΣΑΦΟ-ΣΤΑΣΣΗ !! Για αυτο το ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ,ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ,ΚΑΤΑ ΤΗΣ Ε...
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
Επεισοδιακή ήταν μία βάπτιση σε χωριό του Ηρακλείου, στην Κρήτη, όπου ο ιερέας διέκοψε εξοργισμένος το μυστήριο και έδιωξε από την εκκλησί...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου