Τα αποθέματα αίματος που έχει για τις ανάγκες των πολυμεταγγιζόμενων ασθενών και όχι μόνο, βρίσκονται σε οριακό σημείο, με αποτέλεσμα να,,,
υπάρχουν προβλήματα, όπως τονίζει σε ανακοίνωσή του ο σύλλογος Αιμοδοτών, επισημαίνοντας τη σοβαρότητα του θέματος.
Ο σύλλογος, απευθύνει έκκληση για άμεση κινητοποίηση και ευαισθητοποίηση των πολιτών, μελών και μη του συλλόγου, προκειμένου να στηρίξουν την εθελοντική αιμοδοσία και να σώσουν ζωές ασθενών, τονίζοντας, πως η προσπάθεια για τη μείωση των αναγκών του νοσοκομείου Ρόδου θα πρέπει να είναι κοινή και όχι μεμονωμένη.
Επί του θέματος υπήρξε συνάντηση του προέδρου του συλλόγου αιμοδοτών Φιλήμονα Νικολάου, με τη διοικητή του νοσοκομείου Ρόδου, Κατερίνα Χατζηστρατή και δόθηκε η υπόσχεση, ότι ο σταθμός αιμοδοσίας του νοσοκομείου θα είναι περισσότερες ώρες ανοικτός, ώστε ακόμη και οι εργαζόμενοι του νησιού τις πρωινές ώρες, να μπορούν να αιμοδοτούν τις απογευματινές.
Πηγή
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
AYTOI ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ... ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΚΑΤΑ!!! ΓΕΜΑΤΑ ΚΑΡΚΙΝΟ!!!
-
Ένα νέο τεστ προσωπικότητας κυκλοφορεί στα social media και υπόσχεται να αποκαλύψει τα βασικά χαρακτηριστικά σας.
-
H πρόσφατη είδηση έχει ως εξής> Θλίψη στο Οικουμενικό Πετριαρχείο-το οποίο καθ΄υπόδειξη του deep state- συνιστούσε τον εμβολιασμό των π...
-
Μάρω Κοντού: Αυτός είναι ο 93χρονος που προσπάθησε να μπει με μαχαίρι στο δωμάτιό της – Τι δηλώνει στην κάμερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου