Σου δίνουν ...ένα κομματάκι ψωμί ,σε ντύνουν κατάλληλα και σε βάζουν να τους ..
.προστατευεις,κτυπώντας και πληγώνονταν τις ίδιες σου τις "ρίζες"!!!
Είναι όμως και θέμα...τιμής και προσωπικότητας του ίδιου, πόσο άνθρωπος η πόσο υπάλληλος θέλει να είναι!!!!!
ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...
ΜΕ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ, ΑΝΑΠΗΡΟΥΣ, ΕΡΓΑΤΕΣ ΚΤΛ!!!
ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΠΟΙΟ ΣΚΛΗΡΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΟΥ ΒΙΝΤΕΟ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου